Ubisoft оновила торгову марку легендарної гри
Ubisoft оновила торгову марку легендарної гри

Ubisoft оновила торгову марку легендарної гри

В Ubisoft можуть готувати оновлену версію легендарного платформера Rayman 3: Hoodlum Havoc. Такі висновки зробили шанувальники студії, повідомляє 24 Канал з посиланням на Gamerant.

Що може означати оновлення торгової марки

Для шанувальників культової серії Rayman 2025 рік може стати знаковим, адже Ubisoft поновила торгову марку для однієї з найпопулярніших частин франшизи.

Вперше випущена ще у 2003 році, Rayman 3: Hoodlum Havoc стала класикою жанру завдяки впізнаваному стилю, інноваційним механікам в ігровому процесі та чудернацьким персонажам.

У 2012 році фанати серії отримали ремастер гри, аж ось у листопаді 2024 компанія подала заявку на оновлення торгової марки для гри.

Це підмітив акаунт Rayman Together! у соцмережі X.

https://x.com/RaymanTogether/status/1884290969379692766

Ця новина одразу втішила давніх фанатів Ubisoft і хоча вона не означає, що студія насправді веде роботу над оновленим проєктом, але такий шанс беззаперечно існує.

Источник материала
loader
loader