«Інтерпайп» продовжує розбудовувати екосистему технічної освіти у Дніпрі
«Інтерпайп» продовжує розбудовувати екосистему технічної освіти у Дніпрі

«Інтерпайп» продовжує розбудовувати екосистему технічної освіти у Дніпрі

Українська промислова компанія «Інтерпайп» продовжує розбудовувати екосистему технічної освіти у Дніпрі. Про це йдеться у пресрелізі компанії.

Разом з міською владою компанія модернізувала ще два шкільні кабінети праці. Обидва – в школах на лівому березі Дніпра, й пропонують учням цікаві інтерактивні кроки в комфортних умовах.

«Інтерпайп» надав у кабінети сучасні верстати, подібні до тих, які використовуємо на власному виробництві. Основне обладнання – фрезерувальний, точильний та заточний верстати. Це міні-версії промислового обладнання, але їх достатньо, щоб діти спробували реальну професію: хоч масштаб виробів менший, але принцип роботи той самий.

«Перші учні нових кабінетів вже отримують позитивний надихаючий досвід роботи руками.  Розраховуємо, що позитивні враження на уроках праці переростуть у щире захоплення виробництвом в майбутньому», – йдеться у повідомленні.

Міська влада взяла на себе капітальний ремонт обох приміщень.

«Щиро дякуємо нашим партнерам – Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради – які разом з нами розбудовують технічну освіту в Дніпрі», – резюмує компанія.

Зазначимо, в умовах війни українська промисловість стикнулася зі значним дефіцитом кадрів, особливо чоловіків, через мобілізацію до лав ЗСУ та слабко врегульоване бронювання. Інвестиції в навчання нових кваліфікованих працівників є важливою частиною безперебійної роботи підприємств.

Раніше «Інтерпайп» придбав обладнання, яке використовує на власному виробництві, й актуалізував навчальну програму для навчання майбутніх верстатників Професійного технічного училища №2 в місті Дніпро. Також відкрито ще два сучасні кабінети праці в гімназіях №121 та №24. Нещодавно школи міста отримали програмовані конструктори Fischertchnik.

«Інтерпайп» – українська промислова компанія, виробник сталевих труб та залізничної продукції. Продукція компанії постачається більш ніж у 50 країн світу через мережу торгових офісів, розміщених на ключових ринках Близького Сходу, Північної Америки та Європи. У 2023 році компанія реалізувала 387 тис. т трубної продукції та 95 тис. т залізничної продукції. Продаж залізничних продуктів здійснюється під брендом KLW.


Перегляди: 0
Источник материала
loader