![Нові вимоги до фіскальних чеків: бізнес просить ще 6 місяців перехідного періоду](https://thumbor.my.ua/LEKgJJlStrEw9x79aYe7HCLWuhA=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2F02446d49a17d8431c00c507a399de0ca.jpg)
Нові вимоги до фіскальних чеків: бізнес просить ще 6 місяців перехідного періоду
Бізнес звернувся до Міністерства фінансів України з проханням ще на 6 місяців продовжити перехідний період для коректного впровадження нових вимог до форми та змісту фіскальних чеків.
Про це говориться у повідомленні Європейської Бізнес Асоціації (ЄБА).
Зазначається, що до оновлених вимог до розрахункових документів, запроваджених наказом Мінфіну №601 від 22 листопада 2024 року, входять:
- включення до фіскальних чеків додаткових реквізитів для підвищення прозорості розрахункових операцій;
- впровадження оновлених технічних стандартів для програмного забезпечення реєстраторів розрахункових операцій (РРО) та програмних реєстраторів розрахункових операцій (ПРРО).
Компанії-члени ЄБА вітають рішення Мінфіну продовжити перехідний період для впровадження нових вимог до форми та змісту фіскальних чеків до 1 березня 2025 року. Водночас, розпочавши процес адаптації до нових вимог, підприємці виявили низку технічних і операційних проблем, які потребують додаткового часу на вирішення. Адже ритейлери стикаються з необхідністю:
- перепрограмування касового обладнання в усіх торговельних точках;
- оновлення програмного забезпечення для відповідності новим стандартам;
- інформування працівників і виробників ПЗ, зокрема іноземних партнерів;
- проведення тестування та усунення помилок.
Як пояснюють у ЄБА, продовження перехідного періоду ще на 6 місяців дозволить компаніям коректно оновити свої системи та програмне забезпечення, а також уникнути ризиків штрафів за несвоєчасне виконання вимог.
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)