Ексклюзивна презентація нових колекцій двох українських брендів — Morandi & Verdoni
Ексклюзивна презентація нових колекцій двох українських брендів — Morandi & Verdoni

Ексклюзивна презентація нових колекцій двох українських брендів — Morandi & Verdoni

Morandi, бренд Алли Коваленко, презентував колекцію Basic Line SS25. Лаконічні силуети, ідеальний крій та бездоганна якість – головні принципи цієї лінії. Вона створена для жінок, які цінують вишукану простоту та позачасовий стиль. Усі речі виготовлені з натуральних преміальних тканин, що гарантують комфорт і довговічність.

Про концепцію базового гардероба та його важливість розповіла Ірен Вінцюк, персональна та раціональна стилістка. Вона наголосила, що грамотно підібрані базові речі спрощують життя сучасної жінки, дозволяючи їй легко створювати елегантні, гармонійні образи на будь-який випадок.

Ірен Вінцюк

Під час заходу Марина Гайович, засновниця Verdoni, представила колекцію вечірніх аксесуарів Patrizia Eterna Resort 2025, що виходить під слоганом «Елегантність, що триває вічно». Колекція демонструє позачасову витонченість аксесуарів, які залишаються актуальними незалежно від швидкоплинних трендів.

Ольга Женевська та Марина Гайович

На презентації була присутня подруга та амбасадор бренду — українська співачка Міла Нітіч. Вона поділилася своєю прихильністю до бренду, відзначивши особливий стиль та настрій аксесуарів Verdoni й важливість сумок у створенні завершеного образу.

Міла Нітіч

У фіналі заходу гості долучилися до інтерактивного квесту у пошуках срібної прикраси з геральдичною літерою V — символу бренду.

Подія об’єднала стилістів, дизайнерів і fashion-експертів, вкотре підтвердивши, що українська мода — це стиль, емоції та мистецтво.

Кирило Савченко і В'ячеслав Соломка

Анна Луценко, Лала Цукерман і Марина Гайович

Источник материала
loader
loader