Xbox використовує релізи на інших платформах для заробітку грошей на власні проєкти
Xbox використовує релізи на інших платформах для заробітку грошей на власні проєкти

Xbox використовує релізи на інших платформах для заробітку грошей на власні проєкти

"70% доходу з наших тайтлів на інших платформах допомагають розвивати власне портфоліо на кшталт того, що ми показали на Developer_Direct", - Філ Спенсер.

Філ Спенсер знову торкнувся питання виходу ігор Xbox на консолях конкурентів, пояснивши, що Microsoft більше не прагне переманювати гравців з інших платформ.

В інтерв'ю для порталу XboxEra він зазначив, що аудиторія Playstation і Nintendo залишається вірною своїм екосистемам, чи то через сформовані бібліотеки, зручні геймпади, чи то через звички. Однак це не заважає Xbox розширювати вплив за рахунок мультиплатформенної стратегії.

За словами Спенсера, Microsoft отримує 70% доходу від продажів своїх ігор на сторонніх платформах, що допомагає фінансувати розробку нових проєктів. Він вважає, що замість того, щоб обмежувати аудиторію своїми платформами, варто дати більше людей можливість грати в проєкти Xbox, що в довгостроковій перспективі принесе користь всій екосистемі.

При цьому Спенсер наголосив, що Microsoft не відмовляється від підтримки власних консолей і сервісів. Він хоче, щоб користувачі Xbox могли завжди запускати придбані ігри, незалежно від того, як змінюються платформи.

Також керівник торкнувся розвитку внутрішніх студій. Він запевнив, що компанія продовжить давати розробникам достатньо часу для створення ігор, а не буде гнатися за швидкими релізами.

Источник материала
loader
loader