/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F135%2F6a5cb7df81f79d6629afa8a481eca5f4.jpg)
З електромобілями та гібридами: Audi планує зайти в люксовий сегмент
Минулий рік видався непростим для компанії Audi: продажі впали відразу на 12%, до 1 млн 671 тисяч автомобілів. В результаті німецька марка закінчила 2024 рік з істотним відставанням від BMW і Mercedes-Benz. Очевидно, що всередині компанії назріла необхідність змін.В інтерв’ю виданню Autoexpress голова британського офісу Audi Хосе Мігель Апарісіо заявив, що відтепер марка буде сфокусована на якості, а не кількості проданих машин. Для цього найближчим часом буде зроблено низку кроків, спрямованих на підвищення престижу бренду серед споживачів.Вже зараз умовний центр модельного ряду компаніїзрушується у бік вищих сегментів. Ще кілька років тому було оголошено, що компактні моделі Audi A1 і Audi Q2 не мають спадкоємців, а основний упор зараз робиться на кросовери Q5 і Q6 e-tron, а також легкові електромобіл Audi A6 e-tron. А головне – розглядається можливість виходу до найдорожчого люкс-сегменту.Зараз найпрестижніша модель у гамі – подовжений седан Audi A8L Horch, але він продається тільки в Китаї, тому про повноцінну конкуренцію з автомобілями Mercedes-Maybach не йдеться. Ситуацію посилює солідний вік моделі A8 (нинішнє покоління випускається з 2017 року), і, за повідомленнями німецької преси, очікується найближчими роками лише чергове оновлення, а не зміна покоління.Провісником нової представницької моделі став концепт Audi Grandsphere, і, зважаючи на все, саме він стане основою для майбутньої люкс-моделі. Тим більше, Апарісіо впевнений, що саме за допомогою електромобілів найпростіше змінити статус-кво в автомобільній ієрархії.Тут важливо пам’ятати, що концерн Volkswagen вже має відразу три люксові марки: Bentley, Porsche і Lamborghini. Однак, на думку топ-менеджера, в цьому сегменті є ще зазор, куди може вклинитися Audi. Крім того, Апарісіо підкреслив, що вихід у люкс не здійснюватиметься шоковими методами, як у марки Jaguar, а пройде еволюційним шляхом.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, CATL представив інноваційну батарею для електромобілів із надшвидкою зарядкою.

