Тест-драйв оновленного Nissan Juke 2025: яскраво сірий
В модельному ряді Nissan у 2010 році зʼявився дуже незвичайний компактний кросовер Juke. Комусь він дуже сподобався, інших бісив своїм дизайном, але нікого не залишив байдужим. У 2019 році на ринок вийшло друге покоління моделі Juke, яке отримало впізнаваний, але більш поміркований дизайн. А у 2025-му продається рестайлінгова версія другого покоління Juke. Що оновилось в цьому кросовері, та чи став він від цього кращим перевіряємо на тест-драйві autocentre.ua. В нас машина у топовому виконанні N-Sport.
Що змінилось після “рестайлу”
Як правило, при плановому оновленні в зовнішності авто зʼявляються якісь впізнавані елементи дизайну: фари, бампери, решітка радіатора. Та якщо подивитись на оновлений Juke, то в рестайлової машини є лише один такий елемент. Круглі фари отримали тоновані ковпаки. Ось власне і всі візуальні відмінності. Проте, все ж ні. Адже зʼявилась нова комплектація, а разом з нею і нові колісні диски. В нашого авто це 19-дюймові колеса N-Sport пофарбовані в чорний колір. От тепер точно все. Решта змін в середині.
Які оновлення в салоні
“Джук” належить до класу субкомпактних кросоверів. Його перше покоління мало доволі тісний салон. Але в другому «Джуку» салон неочікувано просторий. Над головою доволі немалий запас простору. Нема відчуття що стеля тисне на голову, навіть попри те, що в нашій машині стеля має чорний колір.
Найбільші зміни в ході оновлення відбулись саме в салоні. Змінилась центральна консоль, а точніше верхня її частина. Старий екран мультимедійної системи замінили на новий. Він став значно ширшим і має розмір в 12,3 дюйма, як і цифрова панель приладів.
“Мультимедійка” оновленого Juke знайома нам по тестах Nissan Qashqai та навіть старшого Nissan Х-trail. Інфо-розважальна система має бездротову підтримку Apple Carplay та Android Auto. Це зручно, особливо коли користуєшся навігацією телефона в місті, а також паралельно слухаєш музику із сервісів на кшталт Youtube Music. А щоб девайс не розряджався в нижній частині центральної консолі зʼявився майданчик безпровідної зарядки телефону.
Разом з мультимедійною системою замінили й блок з дефлекторами обдуву. На заміну трьом круглим дефлекторам прийшли два прямокутні. Вони менші по висоті, зате ширші. Завдяки цьому зекономили трохи місця і під екраном розташували ряд гарячих клавіш мультимедійної системи, а також ручку керування гучністю.
Кілька слів про практичність, хоча тут нічого і не змінилось. Об’єм багажника складає 422 л. Проте сам багажник горизонтально розділений жорсткою полицею на дві частини. Полиця стоїть практично на рівні заднього бампера. Через це завантажувати/розвантажувати машину доволі легко. Навіть якщо це робить дівчина, а в руках в неї чималі пакети. Нижня частина багажника прихована під жорсткою полицею зручна для того, щоб там розмістити речі які не потрібні щодня. Зокрема там вміщається чимала каністра з омивачем для скла або оливою.
Які зміни в техніці
Під капотом маленький трициліндровий двигун об’ємом 999 см³. Він знайомий за іншими моделями концерну Renault-Nissan. Це єдиний двигун, який пропонується в Україні для моделі Juke. Так само немає вибору по типу приводу – всі «Джуки» будуть передньопривідні. А от що стосується коробки передач, то оновлені Juke матимуть шестиступеневу механічну коробку, або семиступеневий робот з подвійним зчепленням. В нашій топовій комплектації N-Sport це безальтернативна роботизована коробка.
Відчувається, що машини має три циліндри та двигун з безпосереднім впорскуванням. Мотор на холостих працює доволі жорстко, як для бензинового.
Якщо їздити на машині в стандартному режимі та не перемикатись на спортивний, то «Джук» здається доволі повільним. Це навіть трохи дратує. Внаслідок екологічних налаштувань машина намагається їхати весь час в зоні високих передач і низьких обертів. Оскільки двигун турбований і маленького обʼєму, то йому потрібно набрати оберти, щоб стати динамічним. Це видно за показниками крутного моменту.
Невеликий двигун видає солідні 200 Нм тяги, але пік приходиться аж на 3000 обертів! Так що, для того аби машина починала їхати весело їй потрібна допомога. Необхідно або обирати спортивний режим і тоді коробка починає переходити на нижчі передачі більш оперативно. Або ж, як робив я, користуватися підкермовими пелюстками перемикання передач. Так маленькому двигуну і коробці передач, за замовчуванням налаштованим “під економію”, значно простіше справитись з задачею. Якщо завчасно перемкнутися на передачу нижче, а не вимагати від коробки реакції на педаль акселератора, то роботизована коробка швидко переходить на потрібну передачу. Та якщо увімкнути потрібну передачу примусово і підняти стрілку тахометра вище 2000 обертів, то машина легко і весело набирає швидкість та реагує на роботу педалями.
Що стосується економічності, то за обіцянками виробника вона коливається в межах від 5,1 до 7,6 л на 100 км, залежно від того ви їдете містом чи по трасі. За нашим досвідом, під час тесту в Києві, машина тримала показник витрати близько 6 л на 100 км, що цілком пристойно, з поправкою на стиль їзди та постійне бажання пришпорити машину. Серед режимів руху крім стандартного та спортивного є ще й економічний. Скажу чесно, екорежимом я скористався раз, та й то лише з цікавості. В ньому Juke, і без того схильний до розміреності в роботі коробки та мотору, перетворюється на справжнє желе. Він важко і з затримкою реагує на будь-які зміни ритму руху.
Щодо керованості, то оновлений Nissan Juke нагадує карт. Машина компактна, легка, з невеликим двигуном, але при цьому слухняна та азартна. В нашій країні «Джук» має сталу славу жіночого автомобіля. Проте, за бажання, можна їхати доволі швидко і навіть агресивно. Підвіска конструктивно доволі проста. На передніх колесах встановлені стійки МакФерсон, а на задній осі – балка. Але завдяки невеликій масі авто і широким колесам 225/45 R19 “жучок” швидко реагує на роботу кермом та міцно тримається дороги в повороті. Це ідеальний характер для міського автомобіля. Хоча підвіска для багатьох може здатись доволі жорсткою і короткохідную.
Ціни та висновки
Якщо окинути поглядом оновлений Nissan Juke та оцінити його як міський кросовер, то наша машина в новій топовій комплектації N-Sport доволі недешева – 1 160 580 грн. Але глобально вартість Juke в найдешевшої версії Acenta з механічною КП буде складати лише 913 000 грн. Та хотів би я побачити того, хто купить таке авто на «механіці». А от з АКП та в пристойній комплектації Tekna вартість складатиме 1 027 680 грн. Це звичайний цінник для кросовера з АКП такого класу. В такий бюджет можна знайти Hyundai Venue, або Suzuki Vitara. Останній за такі гроші буде ще й повнопривідним. Але щодо оригінального дизайну, то тут Nissan сильно випереджає конкурентів, та й рівень обладнання оновленої версії – сучасний.

