/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2Fd43ab31dee21f70113a97602734feb18.jpg)
У Мінстратегпромі анонсували появу нового бренду українського ОПК - «Zbroya»
Про це йшлося на презентації нового бренду української «оборонки» для представників ЗМІ, повідомляє кореспондент Укрінформу.
«Близько 40% озброєння, військової техніки та амуніції, які наші військові зараз використовують на фронті, – вітчизняного виробництва, розроблені та створені в Україні. Продукція наших оборонних підприємств нині проходить найвимогливіші випробування в умовах сучасної війни і заслуговує мати власний ідентифікатор, бренд, упізнаваний в усьому світі», – пояснив ідею створення бренду радник Президента України зі стратегічних питань Олександр Камишін.
За його словами, сьогодні Україна доводить всьому світу, що ми не лише аграрна держава, як це сприймалося раніше. Нині для наших партнерів ми демонструємо, що в Європейському Союзі і НАТО ми можемо бути корисними для безпеки Європи, і не лише сильною армією, а й власним оборонно-промисловим потенціалом.
Під час презентації бренду «Zbroya» міністр з питань стратегічних галузей промисловості Герман Сметанін наголосив, що зброя, вироблена в Україні, насправді є брендом і сприймається у світі відповідно. «Новий бренд вітчизняного ОПК, сподіваюся, буде потужним надихаючим поштовхом для всіх українських зброярів, адже всі разом ми є тими, з кого починається смерть ворогам», – зазначив очільник Мінстратегпрому.
«Окрім власне виробників ОВТ до процесу створення зброї залучено величезну кількість наукових закладів, оборонних акселераторів, команд фахівців Military-tech тощо. Наша ідея полягає в тому, щоб об’єднати усіх їх єдиним брендом "Zbroya", зрозумілим кожному українцю і який буде пізнаваним за межами нашої держави», – пояснила також заступниця очільника Мінстратегпрому Анна Гвоздяр.
Бренд є державним і може використовуватися разом з державними символами – прапором України та малим гербом. Передбачається, що його можна буде наносити на вироблену в Україні оборонну продукцію, її упаковку тощо.
Також посадовиця повідомила, що в межах впровадження нового бренду українського ОПК у відомстві завершують роботи зі створення спеціалізованого інформаційного порталу zbroya.com.ua. Платформа включатиме низку цифрових сервісів для виробників, надаватиме необхідну інформацію та забезпечить доступ до послуг щодо пільгового кредитування, лізингу, бронювання працівників та низки інших інструментів.
Як повідомляв Укрінформ, Мінстратегпром та британська торгова асоціація ADS провели оборонно-промислову конференцію, в якій взяли участь 155 українських, британських, норвезьких та нідерландських компаній та асоціацій.

