/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F6e30c5d78318f141c5f545caf5337f24.png)
Як модульна платформа Kiepe перетворює електричний автобус на тролейбус
На виставці Mobility Move 2025, яка проходитиме в Берліні з 1 по 3 квітня, компанія Kiepe представить інноваційні компоненти для силових установок електробусів завдовжки до 36 м, а також передові рішення в галузі зарядної інфраструктури для автопарків.
Модульна платформа HPC eBus була розроблена для транспортних засобів двох типів. По-перше, це акумуляторно-електричні автобуси High-Power Charging (HPC) із потужністю зарядки до 800 кВт. По-друге, електробуси з функцією тролейбуса, які можуть покривати маршрути без контактної мережі в режимі роботи від батареї завдяки технології In Motion Charging (IMC) від Kiepe.
kiepe_mobilitymove_Presse_02
Платформа eBus HPC дає змогу доповнити стандартний акумуляторний електробус технологією тролейбуса IMC®. Тут потрібні лише два компоненти підсистеми: конвертер Kiepe Isolating Converter (KIC) та інтелектуальний струмознімач Smart Current Collector (KSC). Таким чином, OEM-виробники можуть відкрити нові ринки, а оператори можуть одержати нових постачальників транспортних засобів.
Що ж до іншої інновації від Kiepe – технології модульної зарядної інфраструктури K.Charger, то вона була спеціально розроблена для задоволення потреб операторів автопарків. З її допомогою можуть бути реалізовані ресурсозберігаючі та оптимізовані за витратами системи зарядки у депо.
k.Charger відрізняється низьким рівнем шуму завдяки інноваційному підходу до системи на основі рідинного охолодження. Що цікаво, вона використовує існуюче тягове електропостачання, таке як підключення до контактної мережі 750 В постійного струму або тягових підстанцій.
Зарядна інфраструктура k.Charger адаптується до жорстких умов існуючих автобусних парків чи логістичних центрів, а не навпаки. Пілотні установки зарядних систем k.Charger з використанням електроенергії, що подається з контактної мережі, були встановлені, наприклад, у Санкт-Галлені (Швейцарія) та Ерфурті (Німеччина).

