З запасом ходу до 1000 км: Mercedes-Benz тестує електромобілі з твердотільними акумуляторами
Компанія Mercedes-Benz тестує електромобілі з твердотільними акумуляторами із запасом ходу до 1000 км. Зазначається, що німецький автовиробник співпрацює з американською компанією Factorial Energy, щоб запустити у серійне виробництво нову технологію акумуляторів, яка обіцяє більший запас ходу, швидшу зарядку та ефективність.Минулого літа Factorial поставила свої перші твердотільні елементи батареї на основі фірмової технології FEST (Factorial Electrolyte System Technology).Mercedes-Benz і Factorial пішли ще далі, представивши у вересні більш вдосконалену твердотільну батарею Solstice. Нові батареї розробляються спільно для живлення електричних моделей наступного покоління. Завдяки твердому електроліту на основі сульфідів акумулятор безпечніший і ефективніший, ніж існуючі акумулятори.У Factorial обіцяють “проривну” щільність енергії на рівні 450 Вт*год/кг. Новий акумулятор Solstice, як очікується, забезпечить на 80% більший запас ходу, ніж поточні літій-іонні акумулятори. Хоча повні характеристики нових батарей ще не підтверджені, у Mercedes-Benz заявили, що новий акумулятор збільшить запас ходу перспективних електромобілів приблизно на 25%.У грудні Factorial оголосила, що її твердотільні батареї Solstice досягли ємності 40 Ач. Компанія співпрацює з іншими великими автовиробниками, включаючи Hyundai і Stellantis, над вдосконаленням технології твердотільних акумуляторів і прагне запустити свою розробку у серію до 2030 року.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, в автомобілі Mercedes додали нову опцію сплати за сервіси відбитком пальця.

