/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F18%2F346ad7015de98c91e6332dbc7c9f8cae.jpg)
Іспанський б’юті-бренд Bruno Vassari презентував нову лінійку засобів з ретинолом
4 березня в інноваційному парку UNIT.City відбулася презентація нової лінійки іспанського бренду Bruno Vassari, яка має на меті змінити уявлення про догляд за шкірою. Вперше на українському ринку представили RTN+ — революційну серію продуктів, що поєднує ретинол та епідермальний фактор росту. Поєднання цих двох компонентів відкриває нові горизонти у догляді за шкірою: засоби не лише активізують оновлення клітин, а й допомагають мінімізувати подразнення, яке може спричиняти ретинол.
Захід зібрав понад 50 експертів у сфері краси — косметологів, інфлюенсерів та лідерів думок. Гості мали змогу протестувати новинки, дізнатися всі тонкощі їх застосування і навіть першими відчути ефект.
«Ми досить довго готувались до заходу і розуміли всю відповідальність представлення нової лінійки, яка кардинально змінює уявлення про ретинол. Це революційно, і косметологи це відчують», — поділилася Тетяна Мачуха, CEO бренду Bruno Vassari в Україні.
Одним із найцікавіших моментів вечора стала панельна дискусія «Вірусні тренди у б’юті: як народжуються хіти продажів?». Її спікерами стали Надія Матвєєва, Людмила Шупенюк і Тарас Нестеренко — експерти, які добре знають, що таке вплив соцмереж на індустрію. Обговорювали, як змінюються тренди, що саме впливає на вибір споживачів та як реагувати на хейт. Спікери поділилися порадами щодо розвитку особистого бренду та комунікації в онлайн-просторі.
Що варто знати про Bruno Vassari та RTN+?
Bruno Vassari — іспанський бренд професійної косметики, який вже понад 40 років розробляє передові засоби догляду за шкірою.
RTN+ — нова серія продуктів із ретинолом та епідермальним фактором росту, що допомагає зробити шкіру гладкою, сяйною та здоровою без агресивного впливу.
В Україні бренд офіційно представляє компанія Pure Aesthetics Ukraine.
Фото: Олександр Демиденко

