Електричний кросовер Toyota C-HR+ показали офіційно
Електричний кросовер Toyota C-HR+ показали офіційно

Електричний кросовер Toyota C-HR+ показали офіційно

Міський кросовер Toyota C-HR+ приєднався до електричної модельної лінійки японського бренду, займаючи місце між Urban Cruiser і bZ4X. Електричний Toyota C-HR+, незважаючи на купеподібний силует, майже нічого не ділить з популярним гібридом C-HR.Електричний новачок має бути просторішим усередині, ніж гібридний C-HR, завдяки додатковим 150 мм у довжину, які містяться в колісній базі. Багажник також трохи просторіший – 412 літрів, у порівнянні з 388 літрами у гібрида.При довжині 4520 мм C-HR+ на 40 мм довша, ніж Skoda Elroq, і ще на 10 мм довше, ніж Renault Scenic, хоча обидва ці автомобілі мають значно більші багажники через купеподібну лінію даху Toyota. Максимальний запас ходу C-HR+ повинен становити близько 600 км, хоча остаточні цифри ще не підтверджені.За словами головного інженера Масая Учіяма, електромобіль, який ділить платформу e-TNGA з bZ4X, буде “спортивнішим і динамічнішим” завдяки коротшій колісній базі та меншій висоті, і тому він сподобається іншій аудиторії.Відомо, що електромобіль отримає два варіанти акумуляторів – ємністю 58 і 77 кВт*год. Перший поставлятиметься з передньопривідним авто з силовою установкою на 165 к.с., а другий – у версії з переднім приводом на 221 к.с. або повнопривідним варіантом з 338 к.с. потужності.Також, як і у випадку з bZ4X, Toyota запровадила попереднє кондиціонування батареї. Максимальна швидкість заряджання – до 150 кВт*год.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Lexus назвав ціни найдешевшого кросовера у Європі.

Источник материала
loader
loader