/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2F19e5e39654d520c023c75b78b957bddf.jpg)
Food&NonFoodMaster: унікальний бізнес-майданчик для нових можливостей
Уже 27-28 березня 2025 року відбудеться наймасштабніший бізнес-захід року — Food&NonFoodMaster-2025 + Big Trade-Marketing Show-2025. Два дні, наповнені інсайтами, трендами та можливостями для кожного, хто працює у сфері FMCG, роздрібної торгівлі та маркетингу.
Про це повідомляють організатори заходу — компанія TradeMasterGroup.
- 1500+ учасників, серед яких власники, топменеджери, маркетологи та керівники закупівель
- 35+ провідних експертів з маркетингу, трейд-маркетингу та продажів
- 120+ виробників і постачальників товарів і рішень для бізнесу
- Виставка найкращих FMCG-продуктів, товарів non-food і технологічних рішень для ритейлу
- Галерея новинок: трендові продукти, інноваційні розробки, ексклюзивні презентації
- Дискусійна панель: «Актуальні потреби в категоріях товарів і співпраця з постачальниками в 2025 році»
- Столи переговорів між виробниками та мережами.
Головний фокус заходу — розвиток співпраці між ритейлерами та постачальниками.
🎁 Бонус спеціально для читачів Аgroportal.ua: знижка 5% за реєстрації з промокодом «AGROPORTAL5»
Вартість: відвідування виставки — 400 грн, участь у 2 днях конференції + відвідування виставки — 10 400 грн!
Теми, які будуть розглянуті на конференції:
- Хто виграє в погоні за покупцем і як привернути його увагу в 2025 році
- Публічні закупівлі — фокус на малому та середньому бізнесі
- Ексклюзивні настільні ігри для ритейлу — як створити унікальний продукт, що продає
- Магія гейміфікації у бізнесі
- Монетизація бази знань. Кейси, які збільшують продажі
- Емоційна складова комунікації: як завоювати серце клієнта у 2025 році та ефективно комунікувати зі споживачем в умовах змін
- Як забезпечити стабільні продажі в умовах економічної нестабільності: ефективні антикризові стратегії
- Споживач у серці бізнесу: зв'язок між бізнес-цілями, KPI та потребами споживачів
- Нові реалії та виклики висококонкурентного ринку. Стратегія і тактика ефективного перезапуску бренду
- AI і майбутнє e-commerce: як персоналізація та оптимізація прогнозування попиту будують кращий customer experience. Практичні кейси та поради
- Керування шляхом споживача в ритейлі як інструмент впливу на його вибір
- Як сучасні програмні рішення відповідають на виклики ринку ритейлу
- Максимальний результат у мерчандайзингу: особливості роботи з мультиформатним ритейлом
- Ритейл, що відчуває: як створювати емоційний досвід, який формує лояльність
- Від мультфільму до полиці. Як працювати з ліцензійними брендами. Розбір кейсів Мавка
- Тренди комунікації 2025: як ефективно взаємодіяти зі споживачами в епоху інформаційного шуму
- Сучасні тренди у виробництві заморожених хлібобулочних виробів. Адаптація до вподобань кінцевого споживача на міжнародних ринках
- Бути видимим у рекламній сліпоті: які методи працюють для брендів у 2025 році
- Нестандартний підхід у формуванні асортименту: як мережі можуть краще зрозуміти свого покупця. Створення взаємодії, що будує довіру та лояльність
- 5 ключових інгредієнтів ефективного відділу продажів
- Створення умов для довготривалої роботи в компанії як варіант виходу з кадрової кризи
- ВТМ як інструмент зростання бізнесу
- Як створити унікальну цінність для споживача — бренд зі 100-річним досвідом і наростити частку експорту в 50%
Місце проведення події: ВЦ «АККО Інтернешнл» (м. Київ, просп. Берестейський, 40-Б + онлайн).

