/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F250%2F6584723b938ae774cc549fc4e46cca02.jpg)
Mercedes-Benz представила третє покоління CLA
Компанія пропонує дві електричні версії авто, але покаже і гібридний варіант до кінця року.
Німецький автовиробник Mercedes-Benz показав нове покоління серії CLA.
Автомобіль в довжину сягає 4723 мм, ширину – 1855 мм, висоту – 1468 мм, при колісній базі в 2790 мм. Для китайського ринку буде випущена версія с подовженою колісною базою. Коефіцієнт лобового опору становить всього 0.21.
Постачається в двох конфігураціях – задньопривідний CLA 250+ EQ Technology з двигуном потужністю 272 к.с. та повнопривідний CLA 350 4MATIC EQ Technology з двигуном потужністю 354 к.с. Обидві версії мають акумулятор ємністю 85 кВт, що в випадку першої версії дає запас ходу в 694-792 км за циклом WLTP, тоді як для другої це 672-771 км. Автомобілі мають 800-вольтову архітектуру, що дозволяє зарядити до 325 км запасу ходу всього за 10 хвилин.
В майбутньому детально розкажуть про гібридний варіант CLA на основі 1,5-літрового чотирициліндрового двигуна і електромотору потужністю 27 к.с., що працює з 48-вольтовою батареєю на 1,3 кВт-год.
Новий CLA – це перший автомобіль, який повністю працює на власній операційній системі Mercedes-Benz – MB.OS, що робить його найінтелектуальнішим автомобілем виробника в історії. MB.OS знаменує собою початок четвертого покоління MBUX – першої автомобільної інформаційно-розважальної системи, яка інтегрує штучний інтелект від Microsoft і Google одночасно. Це вперше об’єднує кілька агентів ШІ в одній системі. Типовий інтерфейс Mercedes залишається, забезпечуючи звичний користувацький досвід.
Завдяки генеративному штучному інтелекту новий віртуальний асистент MBUX дозволяє вести складні, багатоходові діалоги, подібні діалогам з друзями, і має короткочасну пам’ять. Під час активного діалогу він розпізнає емоції і може відповідно реагувати.
На CLA також можна замовити опціональний плаваючий екран MBUX Superscreen, який простягається на всю ширину салону. За великою скляною поверхнею розташовані 10.25-дюймовий дисплей водія та 14-дюймовий центральний дисплей, обидва з технологією LCD. Для переднього пасажира за доплату буде доступний додатковий 14-дюймовий дисплей.
Електромобілі CLA 250+ EQ Technology та CLA 350 4MATIC EQ Technology потраплять в продаж у Європі в липні цього року, тоді як гібридний варіант до кінця цього року обіцяють лише показати.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що Mercedes зафіксував падіння продажів за підсумками року.

