Максим Кривицький: «1+1 Україна» не є флагманським каналом медіагрупи. Усіх мовників розвивають однаково
Максим Кривицький: «1+1 Україна» не є флагманським каналом медіагрупи. Усіх мовників розвивають однаково

Максим Кривицький: «1+1 Україна» не є флагманським каналом медіагрупи. Усіх мовників розвивають однаково

Керівник телевізійного бізнесу «1+1 media» в інтерв'ю «Детектору медіа» пояснив, що група прагне утримувати сукупну частку групи на певному рівні або навіть поступово її збільшувати. Так, якщо один канал тимчасово втрачає популярність, то інший має його заміщувати.

Група «1+1 media» рік тому відійшла від моделі флагманського телеканалу та двох супутніх. Зараз її стратегія передбачає рівноправний розвиток «1+1 Україна», «2+2» та ТЕТ, залежно від потреб аудиторії. Про це в інтерв'ю «Детектору медіа» повідомив керівник телевізійного бізнесу медіагрупи Максим Кривицький.

За його словами, медіагрупа розвиває три канали однаково як із точки зору серіального виробництва, так і в інших сегментах.

«Кожен канал може час від часу виходити на перше місце в пріоритетах глядачів. Тобто протягом двох років умовно ТЕТ може бути лідером у групі, бо задовольняє найпопулярніші потреби. Але якщо потреби змінилися — наприклад, розважальні шоу та комедійні серіали поступилися місцем детективному контенту, — то замість ТЕТ лідерство можуть перебрати "1+1 Україна" або "2+2", і навпаки», — пояснив Максим Кривицький.

Керівник телевізійного бізнесу «1+1 media» зауважив, що група прагне утримувати сукупну частку групи на певному рівні або навіть поступово її збільшувати. За цим принципом, якщо один канал тимчасово втрачає популярність, то інший має його заміщувати.

«Це неможливо, коли є лише один флагманський канал, а всі інші отримують залишкову увагу. Тому маємо розподіляти ресурси більш-менш рівномірно — це основний принцип стратегії "1+1 media". Залишається лише правильно реалізувати цю стратегію та не відхилятися від неї», — сказав Кривицький.

Водночас він визнає, що у сприйнятті рекламодавців і глядачів «1+1» залишається «потужним брендом», що підтверджують дослідження. Це створює певні очікування до наповнення «1+1 Україна», адже аудиторія приходить на канал за прем’єрами та очікує, щоб вони були такими, як колись, вважає керівник телевізійного бізнесу медіагрупи.

«Через це там не так добре заходять повторні покази. Це створює серйозне навантаження на телеканал і змушує нас шукати рішення, як із цим працювати. Адже в сучасному плануванні без використання бібліотеки ми просто не виживемо. Тому хочеться прийти до моделі, коли створюється 100—120 епізодів одного продукту, і їх можна показувати протягом декількох років, не втрачаючи високих показників. Зараз "1+1 Україна" зростає після відновлення мовлення наприкінці 2022 року», — сказав Максим Кривицький.

Детальніше про корекцію рекламного ринку та виробничих планів, глядацькі очікування від бренду «1+1», новорічне кіно, ОТТ-originals та інше читайте в інтерв'ю керівника телевізійного бізнесу «1+1 media» за посиланням.  

  • Читайте також: «1+1» під час війни: Арешт Коломойського, ігри з власністю та падіння рейтингів

Фото: «1+1 media»

LIKED THE ARTICLE?
СПОДОБАЛАСЯ СТАТТЯ?
Help us do more for you!
Допоможіть нам зробити для вас більше!
Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Источник материала
loader
loader