/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fe5a31abc467acc57243487efc04457a8.jpg)
Нова модель купе від колишньої компанії Генріка Фіскера з лебединою дверима та турбованою гібридною силовою установкою EREV
Kомпанія представила свій перший купе Amaris, яке планується почати виробництво в IV кварталі 2026 року. Побудований на тій же платформі, що й майбутній седан Gyesera, Amaris має EREV (Електричний Екстендед Рендж Верхнього Рівня) силову установку від Karma.Amaris заимствує більше декількох деталей стилю від Gyesera, особливо в області передньої та задньої частин, але його профіль відрізняється. З двома величезними “літачими дверима”, які відхиляються вверх, і “американською” бічною вихлопною системою він впевнено виступає.Щодо потужності та продуктивності, Amaris не встає в жодну чергу. Він прискорюється від 0 до 60 миль на годину (від 0 до 96 км/год) всього за 3,5 секунди, розганяючись до 165 миль на годину (266 км/год).Як можна було висловити з його дизайну, Karma Amaris їде на тій же алюмінієвій рамі, що й майбутній седан Gyesera. Що стосується потужності, то виробники спочатку планували його як повністю електричний автомобіль, але згодом вирішили обладнати його силовою установкою EREV, а також оновити для випуску у 2025 році.Такі зміни відображають широкий рух у попиті споживачів на електричні автомобілі, зокрема в преміум та ультра-люкс сегментах. Та сама тенденція впливає і на інші проекти Karma. Кавея, спочатку запланована на 2026 рік, тепер відкладена на 2027. Паралельно з цим, кросовер Ivara GT-UV, потенційний електромобіль або автомобіль з гібридною силовою установкою, дебютує в цьому ж році, розширюючи лінійку виробника.

