Facebook не показуватиме таргетовану рекламу для британки після судового позову
Facebook не показуватиме таргетовану рекламу для британки після судового позову

Facebook не показуватиме таргетовану рекламу для британки після судового позову

Компанія Meta погодилася припинити показ таргетованої реклами користувачці Facebook Тані О’Керролл після її судового позову.

Про це пише BBC.

37-річна жителька Лондона подала позов проти Meta ще у 2022 році. Вона вимагала, щоб компанія не використовувала її особисті дані для реклами, яку їй показували у стрічці.

Жінка заявила, що усвідомила проблему ще у 2017 році, коли завагітніла. Вона не розповідала про це навіть друзям, але Facebook вже почав показувати їй рекламу, пов’язану з материнством. Вона вважає, що користувачі не повинні погоджуватися на такі «нав’язливі та хижі» рекламні алгоритми.

Після судового процесу компанія Meta погодилася не використовувати персональні дані О’Керролл для таргетованої реклами. Британка таке рішення назвала великою перемогою, адже тепер, за її словами, інші користувачі зможуть вимагати того самого.

«Якщо інші люди хочуть скористатися своїм правом, я вважаю, що тепер вони мають лазівку для цього, знаючи, що регулятор Великої Британії їх підтримає», — зазначила жінка.

У Meta також заявили, що не згодні з претензіями позивачки. Там пояснили, що її рекламні алгоритми працюють із групами щонайменше зі 100 людей і не таргетують рекламу для окремих користувачів. Проте британський регулятор не погодився з цим аргументом.

Источник материала
loader
loader