Сучасні механізми перемикання передач стають занадто заплутаними, що призводить до роздратованості, залишаючи водіїв на пустирі без виходу
Сучасні механізми перемикання передач стають занадто заплутаними, що призводить до роздратованості, залишаючи водіїв на пустирі без виходу

Сучасні механізми перемикання передач стають занадто заплутаними, що призводить до роздратованості, залишаючи водіїв на пустирі без виходу

Багато споживачів заплутуються, коли мова йде про нові перемикачі передач в автомобілях.З усім від ручок до кульок, використовуваних для вибору передач, водії часто збиваються з пантелику.Протиінтуїтивні дизайни — це не лише незручності; це може бути проблемою безпеки.Раніше цього місяця Volkswagen нарешті визнав те, про що ми всі знали давно: у деяких випадках кнопки — це добре, а екрани — погано. Часто обговорювалося, чому приховування управління за постійно змінними меню на, мабуть, яскравих сенсорних екранах вважається преміальним, але за словами організації Euro NCAP,Але відсутність кнопок та безперервне збільшення розмірів екранів — це не єдине, що автовиробники не можуть залишити на місці. Перемикачі передач постійно стають зайво ускладненими, як багато, від автомобільних журналістів (включаючи себе) до інженерів та керівників автокомпаній, вказують. І звісно, є покупці, які не завжди задоволені способом вибору передач у своїх блискучих нових авто.Вже пройшли ті часи, коли автомобілі мали традиційні змонтовані на стовпі або консолі перемикачі; сучасні транспортні засоби мають величезний асортимент незвичайних механізмів перемикання, таких як диски, джойстики, сенсорні екрани, а навіть скляні кулі.Linda Hoff, частий мандрівник, опинилася на дорозі з автостопом, не можучи розібратися у перемикачі подібному до джойстика в орендованому автомобілі. Її розчарування віддзвеніло загальним настроєм серед водіїв, які не знайомі з сучасними дизайнами перемикачів. “Я навіть не знала, як в цьому авто їздити,” – сказала вона. “Тож мені довелося повернутися до орендного агентства і сказати: ‘Тут є якийсь хитрощі?'”Перехід від механічних зв’язків до електронних систем керування дав виробникам автомобілів свободу для експериментів з інноваційними дизайнами, проте не всі зміни були добре прийняті. Деякі конфігурації, такі як роторний перемикач від Chrysler, розташований поблизу регулятора гучності радіо, викликали питання безпеки. Водії стурбовані можливістю випадкового перемикання передач при налаштуванні гучності. Це дуже тривожна можливість.Люксові бренди прийняли ще більш амбіційні дизайни. представив Crystal Sphere, світлучку кулю, яка обертається на 180 градусів, щоб розкрити повертаючий перемикач, в своєму електротранспортному засобі. Хоча цей дизайн привабливий на вигляд, деякі власники вважають його непрактичним, і один навіть загубив у ньому записку Post-it., відомий своєю тенденцією розширювати границі, інтегрував вибір передач в інтерфейс сенсорного екрану, зовсім відмінивши традиційні перемикачі. Хоча деякі власники, такі як Джефф Тропіано з Колорадо, адаптувалися, інші, зокрема його дружина, знаходять установку незрозумілою. “Коли вона сідає в мою машину, вона каже: ‘Я просто не знаю, що робити’,” — розповів він.Підхід сучасників до перемикачів передач не обійшовся без суперечок. Роторний перемикач від Chrysler пов’язаний з випадками самозапуску та навіть смертельним випадком.
Відомство національної безпеки на дорогах заявило, що в цих автомобілях встановлено важіль перемикача пристрою управління, який “не є інтуїтивним та надає водію погану тактильну та візуальну зворотню інформацію, що збільшує можливість випадкового вибору передач”.Останнім часом тестувальники Consumer Reports ненавмисно включили перемикач в реверс під час вимкнення адаптивного круїз-контролю. Компанія Rivian відреагувала, випустивши оновлення програмного забезпечення для вирішення цієї проблеми.Незважаючи на ці виклики, експерти вважають, що ключем до успіху є звичність. Якщо водії звикнуть до унікальних керувань своєї машини, плутанина зазвичай зникає. Проте, поки автовиробники розширюють межі дизайну в пошуках відмінності та ефективності, дебата про інтуїтивні керування проти інноваційність є далекою від завершення. Наразі водіям може знадобитися ретельно вивчити посібник по їхньому новому автомобілю — який, в деяких випадках, також прихований в одному з меню інформаційно-розважальної системи…

Источник материала
loader
loader