Чи заплатили б ви $50 тис. за автомобіль Challenger SRT8 2009 року, який протягом 16 років зберігався з 1 пробігом?
Чи заплатили б ви $50 тис. за автомобіль Challenger SRT8 2009 року, який протягом 16 років зберігався з 1 пробігом?

Чи заплатили б ви $50 тис. за автомобіль Challenger SRT8 2009 року, який протягом 16 років зберігався з 1 пробігом?

Челенджер SRT8 з’їхав з вантажівки і стояв у двох колекціях протягом 16 років.Захоплюючись 425-сильним Hemi V8 та шестиступінчастою механікою, його початкова вартість складала $42 640.Незважаючи на свій вік, авто все ще має оригінальну цінник та замовлення на доставку.У світі колекційних м’язових автомобілів, низький пробіг – це на все гроші, але один пробіг кількох миль? Це практично єдиноріг. Шановні дами та господа, перед вами, можливо, авто з найменшим пробігом 2009 року Challenger, яке коли-небудь існувало. Цей бездоганний SRT8 був проїханий всього одну милю і виставлений на продаж через Vantage Auto в Moonachie, Нью-Джерсі, за ціною $50 000.Докладніше: Так, $50 000 – це багато грошей за м’язовий автомобіль 16-річної давності, особливо коли ви все ще можете знайти справжніх Challenger’ів, які покриті пилом на дилерських площадках. Проте це покоління було останнім до того, як автомобіль був спростований і Dodge рушила на електрифікацію, що робить його особливо бажаним для тих, хто сумує за кінцем V8. Незалежно від того, на скільки вам подобається оригінальний вигляд 2008-2014 років або одне із пізніших оновлень – це питання смаку, проте, добре збережена ранні моделі, подібні до цієї, мають великий шанс на зростання вартості, якщо залишаться неторканими.Скарб на чотирьох колесахЗа словами продавця, SRT8 з’їхав з вантажівки, потрапив на платформу і відразу був поміщений в колекцію. З тих пір він належав двом власникам з моменту покупки і включає оригінальний цінник та документ на доставку. На ціннику вказано, що в початковий момент вартість складала $42 640. Двигун об’ємом 6,1 літра з потужністю 425 кінських сил і 420 фунт-футів крутного моменту поєднано з шестиступінчастою механічною коробкою передач Tremec, яка вартувала $695 у свій час.Класичний м’язовий автомобіль завершено в одному з найяскравіших кольорів Challenger – Hemi Orange Pearl, і має гоночні смуги з фінішним ефектом підробленого карбону. Оскільки автомобіль весь свій термін існування провів в гаражі, зовнішність здається без найменших подряпин.Докладніше: Салон є так само ідеальним. Він має важкі сидіння, обтягнуті чорною шкірою та замшевою тканиною спереду з яскравими помаранчевими акцентами на спинках. Оригінальний стікер попередження про подушку безпеки все ще висить зі скриньки для рукавичок, і навіть є невеличка картка на сонячній козирці водія, де детально описані деякі з найважливіших функцій Challenger.Листування не розкриває, чи було авто обслужене, але якщо ні, новому власнику доведеться змінити усі рідини та шини і зробити технічний огляд, якщо він має намір керувати ним. Проте ймовірніше, що той, хто врешті решт отримає ключі, слідуватиме прикладу попередніх власників і залишить його у колекції як останню представницю вимираючого виду і, можливо, зростаючий актив.Якщо додавання практично нового Challenger 2009 року до вашого гаража здається привабливою ідеєю, ви можете переглянути оголошення самі. Просто будьте готові – це той випадок, коли автомобіль закликає до їзди, але сміливо вас викликає залишити його припаркованим…

Источник материала
loader
loader