/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F37647db548fee7533110d959ac29011e.jpg)
Продавець з Dodge мав кокаїн у системі під час смертельної аварії покупця, стверджує позов
У техаському судовому позові розкривається факт трагічно нещасного випробування автомобіля, яке завершилося катастрофою через не тільки безвідповідальну швидкість, але й продавця, який їхав на пасажирському сидінні і, за повідомленням, перебував під впливом алкоголю та кокаїну. Згідно з позовом, продавець також порушив основні правила випробування автомобіля, низку недбалостей, які, можливо, спричинили фатальний наслідок.Приголомшлива аварія сталася в липні 2024 року. На той момент продавець Кеннет Салас супроводжував 37-річного Бенджаміна Міса на випробуванні 2021 Dodge Challenger R/T Scat Pack. Міс рухався зі швидкістю 124 миль на годину (200 км/год), коли врізався у Honda Accord, за кермом якої була 47-річна Кума Каррільо. Каррільо вилетіла зі свого автомобіля та загинула. Її троє дітей негайно подали позов на відшкодування збитків проти Міса, Саласа та дилерської компанії All American Chrysler Jeep Ram в Літії.Згідно з судовими документами, Салас запізнився на роботу вранці дня аварії і, після фатального зіткнення, йому було виявлено рівень алкоголю в крові 0,13. У позові зазначається, що під час свого свідчення під присягою Салас зізнався, що пив за шість годин до аварії. Післяаварійний токсикологічний аналіз також стверджує, що він був упливований кокаїном.Якщо цього було недостатньо, продавець заявив, що не вжив жодних заходів для того, щоб вплинути на Міса та змусити його сповільнити або зупинитися під час водіння. У позові стверджується, що через те, що дилерська компанія відставала від своїх продажних планів у першій половині 2024 року, Салас “неухильно бажав підняти щомісячні показники компанії, продавши будь-якому потенційному покупцеві”. Міс не був тим типом особистості, якому варто було б намагатися продати автомобіль.Згідно з OAOA, післяаварійне розслідування виявило, що цей водій був заарештований 25 разів у минулому за різні правопорушення, включаючи крадіжки автомобілів, незаконне проникнення, злочини шахрайства, втечу з місця пригоди та порушення правил дорожнього руху. Загальнодоступні записи також свідчать про те, що у нього була історія арештів у зв’язку з безрозсудним водінням, ухиленням від арешту, невиконанням швидкісних режимів та водінням без ліцензії чи страхування.Стандартні процедури дилерської компанії передбачають, що працівники відділу продажу повинні збирати інформацію про водійське посвідчення та страховку від клієнта перед будь-яким випробуванням автомобіля. Крім того, зазвичай працівникам продажу вказують самим виїхати на автомобілі з майданчика і використовувати затверджений маршрут. Салас, за його життєписом, не виконав жодного з цих вимог. У своїй показовій інстанції він стверджував, що компанія ніколи не навчала його цим базовим протоколам.

