Audi A5 E-Hybrid PHEV зумовлює BMW 330e за дальністю поїздки на електриці, але уступає Mercedes C300e
Audi A5 E-Hybrid PHEV зумовлює BMW 330e за дальністю поїздки на електриці, але уступає Mercedes C300e

Audi A5 E-Hybrid PHEV зумовлює BMW 330e за дальністю поїздки на електриці, але уступає Mercedes C300e

Audi представила гібридні PHEV-версії своїх нових седана A5 і універсалу Avant.Електропідсилений 2,0-літровий двигун забезпечує до 362 к.с. та 68 миль електричного пробігу.Audi планує випустити хвилю інших PHEV-моделей в цьому році, включаючи седан A6 і позашляховик Q5.Раніше плагіни здавалися найгіршим варіантом, пропонуючи слабкий електричний пробіг та погіршуючи показники витрат пального для двигуна внутрішнього згоряння, коли батарея була розряджена, через те, що ви намагалися перевозити непотрібне гібридне обладнання. Але сучасні PHEV насправді корисні. Новий Audi A5 PHEV має офіційний електричний пробіг за стандартом WLTP 68 миль (110 км).Поєднання 2,0-літрового турбодвигуна потужністю 249 к.с. (252 к.с.) та двох видів електродвигунів генерує до 295 к.с. (299 к.с. / 220 кВт) або 362 к.с. (367 к.с. / 270 кВт) у гібридних модифікаціях, з найменш потужним варіантом, який розганяється до 62 миль/год (100 км/год) за 5,9 секунди, незалежно від того, чи ви обрали седан з кузовом ліфтбек або універсал, тоді як потужніший варіант робить це за 5,1 секунди, але обмежений такою ж максимальною швидкістю 155 миль/год (250 км/год).Порівняння зі старішим A4 PHEV неможливе, оскільки такого моделі не існувало, що призвело до втрат продажів Audi серед корпоративних клієнтів. У нового A5 є батарея об’ємом 25,9 кВт/год та можливість заряджати її потужністю 11 кВт, що означає можливість повністю зарядити порожню батарею за 2,5 години. Повний привід Quattro стандартний, і Audi дає можливість налаштувати рівень регенеративного гальмування за допомогою рульових лопаток.Офіційний електричний пробіг у 68 миль робить PHEV Audi дальнобіжнішим, ніж його конкурент BMW 330e, який оцінений лише у 62 милі (100 км), і те після того, як BMW додав більший акумулятор для збільшення пробігу з 37 миль (60 км). Проте стандарти в упорядкованому класі плагінів настільки високі, що інші PHEV все ще перевершують цей новий Audi.Rival C300e A5 – ще один конкурент. Незважаючи на те, що він набагато старший за A5 і обладнаний меншим акумулятором, оцінюється він на 71 миль (114 км), проте в справедливості, час розгону від 0 до 62 миль/год за 6,2 секунди означає, що він значно повільніший за Audi, і пробіг швидко скорочується, якщо додати великі колеса.Проте залишаючись у межах імперії Volkswagen, новий гібрид для європейського ринку, який, безсумнівно, важчий та менш аеродинамічний, ніж A5, заявляє про електричний пробіг до 77 миль (124 км). Так виглядають номери A5 досить добре, проте виникає питання, чи вони могли б бути ще кращими.A5 PHEV можна замовити в Європі в кінці березня, вартість починається з €62 500 / £48 950 за менш потужний седан (в Великобританії він не доступний). А крім підтримуваних моделей A5, Audi планує запустити ще кілька PHEV-версій інших моделей, включаючи нові A6 і Q5, до кінця 2025 року.

Источник материала
loader
loader