Рід Гастінгс з Netflix подарував 50 мільйонів доларів коледжу Боудойн на вивчення ШІ
Рід Гастінгс з Netflix подарував 50 мільйонів доларів коледжу Боудойн на вивчення ШІ

Рід Гастінгс з Netflix подарував 50 мільйонів доларів коледжу Боудойн на вивчення ШІ

Співзасновник Netflix Рід Гастінгс пожертвував 50 мільйонів доларів коледжу Боудойн, своїй альма-матер, на створення дослідницької ініціативи «Штучний інтелект і людство» — найбільший подарунок коледжу ліберальних мистецтв у штаті Мен.

Містер Гастінгс і керівництво школи сказали, що мета програми полягає в тому, щоб зробити Боудойн Меккою для вивчення ризиків і наслідків штучного інтелекту. Ініціатива також спрямована на те, щоб підготувати учнів до боротьби з новими технологіями, які можуть створювати тексти, схожі на людину, і навіть створювати формули потенційних нових лікарських сполук .

За їхніми словами, ідея програми виникла в результаті дискусій, які проходили протягом останніх кількох місяців між паном Гастінгсом і президентом Bowdoin Сафою Р. Закі , вченим-когнітивістом. Bowdoin планує використати частину грошей, щоб найняти 10 викладачів і підтримати професорів, «які хочуть включити та досліджувати ШІ» у своїх викладаннях і дослідженнях.

В одному з інтерв’ю пан Гастінгс сказав, що більше дослідників має терміново зайнятися такими питаннями через швидкість прогресу штучного інтелекту та значні збої, які системи можуть завдати людським зусиллям, таким як робота та стосунки.

«Ми будемо боротися за виживання та процвітання людства», — сказав пан Гастінгс. Він порівняв штучний інтелект із соціальними мережами, зазначивши, що соціальні мережі виросли настільки швидко, що мало хто спочатку розумів, які зміни він може внести у взаємодію та поведінку людей.

«Я вважаю, що зміна штучного інтелекту буде набагато більшою, ніж зміна соціальних мереж», — додав пан Гастінгс. «Тож важливо почати завчасно, поки ми не перевантажені проблемами».

Доктор Закі висловила надію, що викладачі та студенти Bowdoin вивчать фундаментальні питання про штучний інтелект і розроблять етичні рамки для їх використання.

"Що означає мати технологію, яка споживає стільки енергії? Що означає мати технологію, яка може посилити нерівність у суспільстві?" — спитав доктор Закі. «У нас, як педагогів, є моральний імператив взятися за це, протистояти штучному інтелекту»

Сотні мільйонів людей почали використовувати ШІ для таких завдань, як пошук інформації, створення електронних листів і створення комп’ютерного коду . Розробники таких інструментів кажуть, що навіть більш потужні системи ШІ готові кардинально змінити повсякденне життя.

Деякі видатні лідери Кремнієвої долини просували райдужні бачення майбутнього, керованого ШІ.

Нова ініціатива в Bowdoin, де пан Гастінгс здобув ступінь бакалавра в 1983 році, спрямована на більш конкретне вивчення того, як ШІ може змінити суспільство, на краще чи на гірше. Пан Гастінгс висловив надію, що нова програма також допоможе гарантувати, що розвиток технології принесе користь людям.

«Я крайній технооптиміст і розглядаю більшу частину людського прогресу як технологічний прогрес, з одного боку, і морально-етичні системи, з іншого», — сказав він. "Технічний прогрес просувається вперед дуже добре. Удосконалення нашої морально-етичної системи потребують певної підтримки".

Источник материала
loader
loader