У Каліфорнії є більше зарядних станцій для електромобілів, ніж заправних колонок, проте лише 10% пропонують швидке заряджання
У Каліфорнії є більше зарядних станцій для електромобілів, ніж заправних колонок, проте лише 10% пропонують швидке заряджання

У Каліфорнії є більше зарядних станцій для електромобілів, ніж заправних колонок, проте лише 10% пропонують швидке заряджання

У Каліфорнії на 48% більше публічних та спільних зарядних станцій, ніж нафтових насосів.Більшість з них – це зарядні пристрої рівня 2, але в штаті є 16 971 швидкий зарядник.Штат активно інвестує в підтримку електромобілів, і, приблизно, 25% нових покупок є нульовими викидами.Каліфорнія є одним з найбільших ринків для електромобілів, що означає великий попит на зарядну інфраструктуру. Однак їм вдалося відповісти на виклик, оскільки Каліфорнійська енергетична комісія недавно оголосила, що по всьому штату встановлено 178 549 публічних та спільних приватних зарядних пристроїв.Це вражаюча цифра, особливо якщо врахувати, що лише в оцінках штату існує близько 120 000 нафтових насосів. Це означає, що кількість зарядних станцій для електромобілів перевищує на 48% кількість бензинових насосів.Щоправда, ситуація не настільки проста, оскільки більшість зарядних пристроїв (162 178) – це зарядні пристрої рівня 2, які можуть займати години для швидкого заряду. Це робить їх ідеальними для використання вдома, і за оцінками Каліфорнійської енергетичної комісії, в одноквартирних будинках є більше ніж 700 000 зарядних пристроїв рівня 2.Решта 16,971 або 9,5% – це постійний струм. Хоча їх швидкість може варіюватися, деякі швидкі зарядні пристрої можуть забезпечити понад 100 миль (161 км) пробігу за 15 хвилин чи менше.Каліфорнія визнає, що її вражаючу зарядну інфраструктуру створено за рахунок “виділення мільярдів доларів для підтримки чистих транспортних цілей”, включаючи схвалення плану інвестицій на суму 1,4 мільярда доларів для створення найбільш широкої в країні мережі зарядних станцій та водню. Існують і інші заходи, такі як проект на суму 55 мільйонів доларів для встановлення швидких зарядних станцій на підприємствах та інших громадських місцях по всьому штату.Директор Каліфорнійської енергетичної комісії Девід Хохшільд сказав: “День за днем досвід керування електромобілем в Каліфорнії стає краще. Штат буде продовжувати активно інвестувати в інфраструктуру для електромобілів, з особливим акцентом на віддалені області, що робить ці автомобілі легшим вибором для нових покупців автомобілів”.Це хороші новини для жителів Золотого Штату, де приблизно 25% нових автомобілів є автомобілями з нульовим викидом. Звісно, будь-які зміни федеральних стимулів можуть збити з толку продажі.

Источник материала
loader
loader