Honda використовує штучний інтелект і роботи на новому заводі електромобілів в Китаї
Honda використовує штучний інтелект і роботи на новому заводі електромобілів в Китаї

Honda використовує штучний інтелект і роботи на новому заводі електромобілів в Китаї

Honda повідомляє, що завдяки використанню автоматизації та штучного інтелекту на одній зі своїх фабрик електромобілів в Китаї, їй потрібно на 30% менше персоналу, як у традиційній фабриці. Хоча машини та роботи ще не повністю заміщають фабричних працівників, нові технології, які використовуються , а також роботи, які використовують компанії включно з , BMW та Dongfeng, не малюють веселої картини для робітників-піддослідних.Недавно японський бренд розпочав виробництво повністю електричного Ye P7 у співпраці з місцевим спільним підприємством . Фабрика в Гуанчжоу використовує автоматизовані направляючі транспортні засоби, або AGV, для переміщення важливих компонентів автомобілів по всій фабриці, включаючи важкі батарейні блоки. Традиційно людям потрібно було транспортувати деталі по всій фабриці.Читати: Під час спілкування з , Honda додала, що також використовує технологію штучного інтелекту для оптимізації процесу зварювання для нового електричного позашляховика, доступного лише в Китаї. Чому? Вона хоче “максимально зменшити постійні витрати”, додавши, що вона розглядає “електрифікацію як можливість переглянути спосіб виготовлення автомобілів”.Ye P7 є важливим автомобілем для Honda. У більшості західних ринків японський виробник автомобілів відстає від багатьох своїх конкурентів у випуску батарейних електромобілів, які привертають масового споживача. Оскільки Китай швидко став найбільшим ринком електромобілів у світі, автовиробник не може дозволити собі поступитися конкурентам, інакше може бачити, що його продажі в Китаї висохнуть.Так само як і , P7 має батарею об’ємом 89,8 кВт⋅год, а базові моделі мають задній двигун потужністю 268 к.с. Доступна також версія з двома двигунами, яка має комбіновану потужністю 469 к.с. Моделі з заднім приводом мають заявлену автономність 404 миль (650 км), тоді як версія з повним приводом, очевидно, може подорожувати до 385 миль (620 км) без підзарядки.

Источник материала
loader
loader