/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F88be48d057d932fd45676b0a489027a1.jpg)
YouTube змінює спосіб підрахунку переглядів YouTube Shorts
YouTube змінює спосіб підрахунку переглядів на YouTube Shorts, щоб дати творцям глибше зрозуміти ефективність їх короткого контенту.
Перегляди коротких відео тепер рахуватимуть, скільки разів коротке відео автора починає відтворювати чи повторювати.
Раніше перегляд зараховувався після перегляду короткого відео протягом певної кількості секунд. У результаті цієї зміни кількість переглядів буде збільшуватися.
YouTube каже, що вносить зміни, оскільки чує, що творці хочуть знати, як часто насправді переглядають їхні короткі відео. Ідея полягає в тому, що творці тепер можуть краще продемонструвати повний обсяг свого охоплення, полегшуючи формування своєї контент-стратегії та презентацію своєї роботи потенційним партнерам бренду.
Завдяки цьому оновленню YouTube Shorts тепер узгодить свої показники з показниками TikTok і Instagram Reels , які відстежують кількість запусків або повторів вашого відео. YouTube зазначає, що творці тепер зможуть краще розуміти ефективність своїх коротких відео на різних платформах.
Творці, які все ще зацікавлені в оригінальних показниках Shorts, можуть переглянути їх, перейшовши в «Розширений режим» у YouTube Аналітиці. Показник, який тепер називається «зацікавлені перегляди», і надалі дозволить авторам бачити, скільки глядачів вирішили продовжувати перегляд їхніх коротких відео.
YouTube зазначає, що ця зміна не вплине на доходи творців або на те, як вони стануть придатними для участі в Партнерській програмі YouTube, оскільки обидва ці фактори й надалі ґрунтуватимуться на зацікавлених переглядах, а не на оновленому показнику.
Зміни набувають чинності 31 березня.

