/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F56e8ca15ba31a5f39cd759ef6d184d11.jpg)
Цей спортивний “звір” з центральним розташуванням двигуна не схожий на звичайний хетчбек Citroen
У травні цього року під молоток вийде класичний учасник ралі Dakar Citroen ZX Rallye Raid з 1990 року.Модель була відновлена з відновленням оригінального жовтого дизайну та комплектується двома гоночними костюмами.Інші екземпляри цього середньомоторного монстра виграли чотири ралі Dakar між 1990 та 1997 роками.Citroen ZX може бути не так відомий багатьом людям у Північній Америці, але якщо ви шанувальник компактних хетчбеків 90-х років, ви впізнаєте його як передшестника Xsara і . Однак існує одна версія ZX, яка виділяється звичайним комунітарним автомобілем – це ZX Rallye Raid.Цей переможець Дакару майже не має чого спільного з дорожнім аналогом, він широко користується величезним досвідом Citroën-Peugeot у мотоспорті. Фактично ZX Rallye Raid є, по суті, еволюційною версією Peugeot 405 Turbo 16 Grand Raid, яка свої коріння має до .Як очікується від учасника Дакару, ZX Rallye Raid – зовсім інше створіння порівняно з його початковими формами. Трьохдверний корпус ZX встановлено на спеціальну шасі, з кріпленнями крил, що дозволяють вміщати значно ширші колії. Щодо дорожного просвіту, можна сказати, що він позорить більшість .Особливості, такі як даховий вентилятор, додаткові ліхтарі та вентиляційні отвори, великий задній антикрило та величезні бризкавки глини, показують, що… Всередині автомобіль продовжує свій прямолінійний підхід з двома гоночними кріслами Sparco та приладовою панеллю, що весьма заповнена величезною кількістю перемикачів.Що важливіше, розташований в середині 2,5-літровий чотирьохциліндровий двигун забезпечує потужність від 300 до 330 к. с. (227-250 кВт), в залежності від конфігурації. Потужність передається на всі чотири колеса через семиступінчасту механічну коробку передач, підтримувану самоблокуючими диференціалами на обох вісьмах та центральним обмеженим диференціалом. Завершуючи це все, цей велетень, здатний подолати дюни, має незалежне підвіску з подвійними пружинами на кожному колесі, що забезпечує йому можливість перебороти будь-що, що кидаєся терен.Велика стрілка Дуже успішна кар’єраСitroen ZX Rallye Raid був представлений у 1990 році та був активним до 1997 року. Протягом цього часу він виграв чотири (1991, 1994, 1995, 1996) та п’ять титулів чемпіона світу FIA з крос-кантрі ралі (1993-1997). В загальному французький ралійний автомобіль виграв 36 з 42 гонок, довівши свою перевагу над конкурентами. Перед воланням цього автомобіля переставали Ari Vatanen, Pierre Lartigue та Jacky Ickx.Даний екземпляр ZX Rallye Raid (шасі C05) брав участь у трьох ралі Париж-Дакар, фінішувавши на шостому і сьомому місцях. Після спортивної кар’єри він став частиною колекції Heritage до 2011 року, коли був проданий приватному власнику.Модель пройшла дворічне відновлення, відновивши її до технічних характеристик ралі Pharaohs 1990 року. Подібно до ранніх версій ZX Rallye Raid, вона має іконічний жовтий з графікою Camel, а пізніше перейшла до червоного дизайну з логотипами Total.На аукціоні Concorso d’Eleganza Villa d’Este 23-25 травня буде продаватися 1990 ZX Rallye Raid з великим файлом історії, а також двома гоночними костюмами Citroen Sport сезону 1991 року, щоб ви почували себе професіоналами. За даними Broad Arrow, вартість ZX Rallye Raid оцінюється від 512 000 до 566 000 доларів, що робить його одним з найдорожчих моделей Citroen у світі.

