Директор "А95" розповів про проблеми з продажем авто в сервісному центрі МВС
Директор "А95" розповів про проблеми з продажем авто в сервісному центрі МВС

Директор "А95" розповів про проблеми з продажем авто в сервісному центрі МВС

Директор консалтингової групи "А95" Сергій Куюн поділився негативним досвідом з продажу автомобіля в сервісному центрі МВС на своїй сторінці у Facebook.

Відсутність талонів для переоформлення: За словами Куюна, для оформлення машини потрібно взяти талончик в електронній черзі, але на найближчий місяць вони вже розібрані.

Вихід з ситуації — купити талончик у посередників під МРЕО.

У його випадку цей процес організував покупець авто.

Податок на другий продаж автомобіля: Якщо ви продаєте автомобіль більше одного разу на рік, доведеться сплатити податок у 10% від оціночної вартості.

Однак, як виявилося, оцінка може сильно відрізнятися від реальної вартості авто.

У прикладі Куюна він продав автомобіль за 12 000 євро, але оціночна вартість була визначена на рівні 18 800 євро, що призвело до завищення податку на 680 євро.

Проблему можна вирішити через "допомогу" експертів, які знижують оціночну вартість за додаткову плату.

Оплата податку готівкою або з картки: Оплата податку можлива лише готівкою, а для оплати карткою виявляється додаткова комісія 2,5% у банку "Кристал", що за словами Куюна, пов’язано з операцією зняття готівки.

Крім того, щоб завершити процес переоформлення, потрібно подати оригінал банківської квитанції з мокрою печаткою, що може затягнути оформлення через необхідність отримання квитанції в банку.

Куюн підсумовує, що система сервісних центрів МВС виявилася надзвичайно заплутаною і недружньою до громадян.

Источник материала
loader
loader