/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fac37b8f9405bb8cee40b1c1a27d9af88.jpg)
Ford створює патент на імітацію механічної коробки передач для надання електромобілям почуття «живості»
Для кого завгодно, хоча б мало хто не допитливий, які реалії зараз панують, очевидно, що в електромобілях якості першого плану взяли в свої руки. Вони плавні, тихі, ефективні, і для більшості людей саме таким і має бути повсякденне водіння. А от для ентузіастів ситуація трохи інша. Більшість електромобілів просто не співзвучні з машинами з механічною трансмісією, які ревуть через свій обертальний діапазон. Виробники автомобілів також про це знають і розпочали експерименти. Схоже, що Ford – останній, хто долучився до експерименту з “ручним електрокаром”.Toyota вже працює над симуляцією механічної коробки передач для майбутніх електромобілів щонайменше з 2022 року, а Hyundai відомо відтворив двосхилим передбаченням коробку передач в. Тепер нещодавно опублікований патент від Ford показує, що вони також розробляють вигаданий ручний переключатель для електромобілів.Дивіться:Заява, подана у США ще у вересні 2023 року, нещодавно публічно вийшла на поверхню лише кілька тижнів тому, привернувши увагу . В ній описується та зображується ручка перемикання, яка використовує декілька актуаторів, вертикальні виїмки для приводів, вертикальні напрямні виїмки та мотори для імітації перемикання передач. І хоча все це звучить дуже складно, це означає, що ручка перемикання може бути налаштована для симуляції будь-якого типу коробки з різними числами вигаданих передач. У теорії така конструкція також може дозволити лише послідовне переключання вгору та вниз.Це не просто новинка. також згадує використання тактильного відгуку для надання водіям більш тактильного досвіду. Патент навіть визнає слона в кімнаті: електромобілі просто не надають того самого типу фізичного зв’язку, який водії отримують від автомобілів з двигунами внутрішнього згорання. Як стверджує Ford, електрокари “не мають фізичного зворотнього зв’язку від оператора до транспортного засобу, який є перевагою у звичайних моторних транспортних засобах”.Чи Коли Це З’явиться на Дорозі?Звісно, незважаючи на те, що Ford подав цю заявку на патент понад 18 місяців тому, немає гарантії, що вони вирішать випустити її у серійне виробництво. Додавання фальшивої рукоятки перемикання має сенс лише у випадку, якщо сам електрокар є спортивною моделлю. Все-таки ніхто не придбасть Explorer EV з ручним коробом передач. Однак якщо Ford урешті-решт запустить справжній електричний Mustang (не такий як…), або можливо, електричний спортивний хетчбек, цей пристрій може бути корисним. До цього часу це, швидше за все, розумна ідея, що залишається в теоретичному полі.

