/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Ff84cc90586d485e6ace9d04ed132b4f5.jpg)
Porsche Випустила Незручний Седан На Два Сидіння Просто Для Того, Щоб Обігнати Tesla Швидше, Ніж Ви Прочитаєте Це
Електромобілі вже не тільки про ефективність — вони перетворюються на справжні поганий в здатності до перфомансу. Звичайно, Ultra може пишатися деякими перемогами, випереджаючи Turbo GT на деяких треках, але не помиляйтесь: флагманський електромобіль Porsche залишається справжньою зброєю. Він не лише пропонує неймовірне прискорення, але також вражає гальмуванням та керованістю, як недавно виявив Motor Trend.Під час тестування Taycan Turbo GT в флагманській модифікації Weissach, яка позбавлена задніх сидінь, зафіксовано дивовижний час розгону від 0 до 60 миль на годину (96 км/год) за стандартною однофутовою процедурою. Це дорівнює 2,10 секунд без такої підготовки. Щоб зрозуміти масштаби, цей розвідник за 1,89 секунди не лише швидше на 0,05 секунди стандартної версії Taycan Turbo GT, але й випереджає Tesla Model S Plaid на 0,18 секунди, що не є малою здобутком.Швидше, ніж Дуже ШвидкоЦе прискорення робить його одним з найбільш прискорюючих автомобілів серед конкурентів преміум-класу. Він обігнав час Ferrari SF90 Stradale Assetto Fiorano в 2,10 секунди та випередив показник Lucid Air Sapphire у 2,16 секунди. Насправді, це найшвидший автомобіль, якого коли-небудь тестував Motor Trend за 76-річну історію публікації.Час на пройдення мильного прокату Motor Trend, можливо, навіть більш вражаючий. Електричний Порше промчався по доріжці за 9,23 секунди зі швидкістю 150,1 миль на годину. Це менш, ніж встановив Lucid Air Sapphire із результатом 9,21 секунди на мильний прокат зі швидкістю 157,1 миль на годину. Як показують різні рекорди з кількості обертів, автомобіль також дивовижно веде себе на дорозі та є найшвидшим седаном, який коли-небудь тестувався на курсі рогування журналу.У тесті флагманський електромобіль Porsche продемонстрував час 21,86 секунди, роблячи середнє перевищення 1,03g. Це четвертий за швидкістю час, що був коли-небудь зафіксований, всього на соту секунди відстаючи від Chevrolet Corvette Z06 з пакетом Z07, та був близький до Ferrari 296 GTB та McLaren 765LT.Гальмування також вражає. Weissach зупинився зі швидкості 60 миль на годину всього за 93 фути. І коли настав час заряджатися, він так само ефективно використовує енергію, потребує всього 19 хвилин, щоб зарядитися від 5% до 80% за допомогою швидкісного зарядного пристрою.За Яку Ціну, Але?Протестований екземпляр коштував $233 395. Немає сумнівів, що це багато грошей, особливо в порівнянні з $94 900 за Tesla Model S Plaid, хоча він дешевший, ніж $250 575 за Lucid Air Sapphire.Попереду Tesla – широкий ціновий рівень, варто відзначити, що Porsche повинен був внести необхідний Weissach Package, який включає видалення всього заднього сидіння, серед інших заходів з економії ваги, щоб випередити Model S Plaid. Седан Tesla, з свого боку, залишає повний п’ятимісний макет, пропонуючи повсякденну практичність, яку двомісний Taycan просто не може забезпечити.

