Власник Kia EV6, який наситився із кількома випадками відмов 12V батареї, подає заяву за законом про лимери
Власник Kia EV6, який наситився із кількома випадками відмов 12V батареї, подає заяву за законом про лимери

Власник Kia EV6, який наситився із кількома випадками відмов 12V батареї, подає заяву за законом про лимери

Авто такої моделі має бути менше проблем з обслуговуванням порівняно з автомобілями з ДВЗ. Це теорія, яка лише на практиці виявилася не такою вже й бездоганною, оскільки один власник помітив, що його модель 2024 року стала не технологічним дивом, а постійною проблемою з електрикою. Його автомобіль вже за рік швидко витрачає кілька 12-вольтових батарей, що змусило його подати заяву на відшкодування за законом про використання неякісного товару.Хоча загалом EV6 отримав позитивні відгуки як відмінний електромобіль, в ньому таки є недоліки. Протягом років вже було кілька повідомлень про несправності батарей. Ми не маємо на увазі дороговартісний високовольтний батарейний блок, який живить мотори, але 12-вольтову батарею. За словами одного користувача групи у Facebook, він витратив три або чотири таких батареї й стверджує, що подав позов за законом про використання неякісного товару.Більшість поставлених у США EV6 постачаються стандартними традиційними свинцево-кислотними 12-вольтовими батареями, а не AGM (батареї з абсорбованим склом), які загалом вважаються набагато кращими. Батареї AGM використовують скляний мат для утримання електроліту, пропонуючи кращу продуктивність циклування та триваліший термін служби.Остання батарея, встановлена в цю конкретну EV6, схоже, належала до менш якісних заводських свинцево-кислотних одиниць і явно зірвалася задовго до запланованого терміну.Фото, яке він поділився на сторінці власника EV6 у Facebook, показує, як кислота витікає з несправної батареї і кородує поддон під нею. За словами власника, його EV6 Wind RWD має лише близько 4 500 миль на одометрі після одного року володіння, і вже зазнало кількох несправностей з 12-вольтовими батареями.Загальне погодження серед інших власників EV6 полягає в тому, що оригінальні 12-вольтові батареї від Kia не відповідають вимогам, і краще просто встановити AGM і рухатися далі. Курйозне в тому, що дилерське підприємство, що веде цей конкретний випадок, не зробило цього, особливо оскільки, за даними користувачів, корейська автомобільна компанія почала обладнувати EV6 AGM-батареями з заводу з кінця 2024 року.

Источник материала
loader
loader