/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F51%2F69204bc2965ee5a06254d727c84914ee.jpg)
Prada купує Versace за 1,25 млрд євро
Італійський модний будинок Prada домовився з американською компанією Capri Holdings про покупку у неї італійського виробника одягу та аксесуарів класу преміум Versace. Про це йдеться у заяві Prada.
За 100% Versace заплатять 1,25 млрд євро, для фінансування угоди Prada випустить боргові зобов'язання на 1,5 млрд євро.
Про інтерес Prada Group до купівлі свого конкурента на ринку товарів класу люкс стало відомо у січні, коли власник Versace, американський холдинг Capri Holdings, найняв для продажу консультантів та зв'язався з кількома потенційними покупцями.
У 2023 році Capri, якому також належать брени Michael Kors та Jimmy Choo, домовився про злиття з іншим холдингом, що спеціалізується на предметах розкоші, Tapestry. Сума операції оцінювалася у $8,5 млрд. Однак у жовтні минулого року американський суд заблокував угоду, вважаючи, що вона зашкодить інтересам покупців та співробітників компаній. Після цього Capri заявляв, що не відкидає можливості продажу окремих брендів.
Модний дім Prada вже давно намагається створити конгломерат люксових брендів, як свого часу зробили LVMH та Gucci Group. У 1999 році Prada домовилися про купівлю 51% Helmut Lang за $40 млн, а потім Jil Sander за $105 млн, а також Church's за $170 млн.
Однак конфлікт між Джил Сандер та керівництвом Prada у результаті призвів до падіння продажів Jil Sander, а потім і до продажу компанії у 2006 році приватному фонду Change Capital Partners.
Тоді ж глава Prada Group Патріціо Бертеллі заявив, що компанія зосередиться на розвитку своїх основних брендів - Prada, Miu Miu та Church's.
США є одним із найбільших ринків збуту для товарів класу люкс, у тому числі європейських брендів. Ринок США пропонує європейським люксовим брендам від 15% до 30% загальних продажів.
Угоду між Prada та Versace укладено на тлі глобальної торгової війни, яку влаштував Дональд Трамп своєю тарифною політикою. Для товарів з ЄС глава Білого дому підвищив імпортне мито на 20%. Це має позначитись на цінах для американських споживачів і загальних продажах європейських люксових брендів.
Магазин Prada
Нагадаємо, торік Prada та Axiom Space представили скафандр для польотів на Місяць.

