Мовному омбудсману в першому кварталі найчастіше скаржилися на російську у сфері обслуговування
Мовному омбудсману в першому кварталі найчастіше скаржилися на російську у сфері обслуговування

Мовному омбудсману в першому кварталі найчастіше скаржилися на російську у сфері обслуговування

Найбільша кількість порушень стосувалась інтернет-представництв – 175 порушень.

За перший квартал 2025 року уповноважений із захисту державної мови отримав 307 скарг щодо порушення мовних прав у сфері обслуговування, що становить 48% від усіх звернень. Про це йдеться у повідомленні уповноваженого із захисту державної мови у фейсбук.

Найбільша кількість порушень стосувалась інтернет-представництв — 175 порушень.

Йдеться про відсутність українськомовної версії вебсайтів або завантаження за замовчуванням версії недержавною мовою за наявності українськомовної.

104 звернення про порушення стосувалися надання послуг і 28 — інформації про товари та послуги.

Фото: умовне / moyo.ua

LIKED THE ARTICLE?
СПОДОБАЛАСЯ СТАТТЯ?
Help us do more for you!
Допоможіть нам зробити для вас більше!
Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Источник материала
loader
loader