/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F55e5d912393aed1eed62814a7a8a728f.jpg)
Побічні наслідки: відчуття розчарування від Tesla, публічна зганьбленість та кошмари зі Світом Ілона Маска
Світ керується в новій гумористичній напрямку за рахунок публічного оголошення служби, яке було оприлюднене для боротьби з “хворобою, що зараз панує в країні.” Це – Tesla Regret Syndrome, яке, на жаль, торкнулося мільйонів людей.Створене командою “The Troublemakers” та групою кінематографістів з Сіетла, включаючи режисера Меган Гріффітс, двохвилинний ролик показує кількох власників Tesla, які жаліють про свою покупку та мають “глибоке і стійке почуття тривоги, яке супроводжує кожну бодрість.”Більше: Один з “симптомів”, який впливає на людей, що “вибрали цей автомобіль через турботу про майбутнє, лише щоб виявити, що генеральний директор – егоцентрик, який прагне розібрати уряд США на частини та продати його.” Однак, як і у звичайних фармацевтичних рекламах, існує допомога.На жаль, ви не можете проковтнути пігулку, як пропонує група; вам потрібно продати свій автомобіль та позбутись акцій Tesla. Відео продовжує заявляти, що з наближенням рецесії не кожен може дозволити собі це лікування, тому вони рекомендують отримати тимчасове полегшення від наклейки на бампері, яка критикує Tesla. Власники також можуть розміщувати анти-Tesla контент, долучатися до протестів та радити іншим уникати компанії.Ролик є частиною більш широкої кампанії, яка включає станції для видалення логотипів Tesla та банери про “Tesla Regret Syndrome”, які будуть розміщені над автотрасами. Також є інформаційні буклети, веб-сайт та гаряча лінія за номером 1-866-EFF-MUSK.Сервіс має повний список симптомів, включаючи ухильний погляд при виході з автомобіля, автоматичне розповідання людям, як давно ви купили автомобіль, підгортання кожного разу, коли чуєте гудок, і нав’язливий пошук онлайн-дилерів інших електромобілів.Це творча кампанія, і Валері Коста від “The Troublemakers” сказала, що вони запустили її, оскільки клієнтів змусили стати “рекламними дошками для нациста, що знищує інфраструктуру нашої країни.” Вона додала: “Маск не все може, і люди, які володіють Tesla, мають особливий важіль зараз… тому ми хотіли показати це творчим шляхом та гумором.”

