У Copilot зʼявилися «руки»: ШІ-агенти навчилися користуватися комп’ютером як люди
У Copilot зʼявилися «руки»: ШІ-агенти навчилися користуватися комп’ютером як люди

У Copilot зʼявилися «руки»: ШІ-агенти навчилися користуватися комп’ютером як люди

Компанія Microsoft анонсувала нову функцію «використання комп’ютера» для Copilot Studio. Відтепер агенти штучного інтелекту можуть не просто обробляти запити, а фізично взаємодіяти з вебсайтами і програмами — натискати кнопки, вибирати пункти меню, заповнювати поля на екрані, пише The Verge.

Як Copilot Studio буде користуватися компʼютером 

  • За словами Чарльза Ламанна, корпоративного віцепрезидента Microsoft у напрямку Copilot для бізнесу, агенти здатні виконувати завдання навіть без API — якщо додатком може скористатися людина, з ним упорається і Copilot. 

Copilot Studio дозволяє створювати агентів, які:

  • автоматизують введення даних,
  • виконують дослідження ринку,
  • обробляють рахунки й інші завдання, що раніше вимагали ручної роботи,
  • система може відслідковувати зміни інтерфейсу: якщо зміниться розташування кнопок або меню, агент зможе адаптуватися й продовжити роботу без збоїв.

Microsoft запустила схожу функцію Actions у своєму споживчому Copilot. Вона дозволяє ШІ виконувати завдання у фоновому режимі: бронювати ресторани, купувати квитки або робити покупки в інтернеті. Щоправда, можливості Actions поки обмежені. 

Источник материала
loader
loader