/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F0450dbcad3bd9f89cb800122a8097dfc.jpg)
У Copilot зʼявилися «руки»: ШІ-агенти навчилися користуватися комп’ютером як люди
Компанія Microsoft анонсувала нову функцію «використання комп’ютера» для Copilot Studio. Відтепер агенти штучного інтелекту можуть не просто обробляти запити, а фізично взаємодіяти з вебсайтами і програмами — натискати кнопки, вибирати пункти меню, заповнювати поля на екрані, пише The Verge.
Як Copilot Studio буде користуватися компʼютером
- За словами Чарльза Ламанна, корпоративного віцепрезидента Microsoft у напрямку Copilot для бізнесу, агенти здатні виконувати завдання навіть без API — якщо додатком може скористатися людина, з ним упорається і Copilot.
Copilot Studio дозволяє створювати агентів, які:
- автоматизують введення даних,
- виконують дослідження ринку,
- обробляють рахунки й інші завдання, що раніше вимагали ручної роботи,
- система може відслідковувати зміни інтерфейсу: якщо зміниться розташування кнопок або меню, агент зможе адаптуватися й продовжити роботу без збоїв.
Microsoft запустила схожу функцію Actions у своєму споживчому Copilot. Вона дозволяє ШІ виконувати завдання у фоновому режимі: бронювати ресторани, купувати квитки або робити покупки в інтернеті. Щоправда, можливості Actions поки обмежені.

