Електромобілі Slate, підтримані Безосом, можуть швидко заряджатися вдома за допомогою геніальної канадської технології
Електромобілі Slate, підтримані Безосом, можуть швидко заряджатися вдома за допомогою геніальної канадської технології

Електромобілі Slate, підтримані Безосом, можуть швидко заряджатися вдома за допомогою геніальної канадської технології

Slate Auto вважає, що може здійснити там, де зазнали невдач Lordstown, Fisker та інші. Новий стартап із США працює над сім’єю електромобілів, ціна на які, за повідомленнями, почнеться всього з $25 тис. і може бути в продажу до кінця 2026 року. Однією з особливостей, яка може привернути увагу – це винахідна технологія з Канади, яка обіцяє трансформувати досвід володіння та керування.Технологія належить компанії Exro, яка розробила власний інвертор Coil Driver. Ця технологія має кілька переваг, одна з яких полягає в усуненні потреби в традиційному внутрішньому зарядному пристрої, яке необхідне при перетворенні змінного струму від вашого будинку на постійний для електромобіля.Відмінивши перетворювач, електромобіль стає легшим та дешевшим у виробництві – великий пріоритет, коли ваша ціль – $25 тис. в роздрібній торгівлі. Але це також дозволяє швидше заряджання змінним струмом, адже є можливість втягування 19 кВт, з максимальним показником у майбутньому до 80 кВт, за повідомленнями. Це не просто означає зручне заряджання вдома, але дозволить глобальній мережі зарядних станцій розширитися, оскільки воно зменшує необхідність у будівництві дорогих станцій швидкої зарядки постійним струмом.Ще одна перевага технології Exro – це її система перемикання котушок. Це ефективно створює кілька віртуальних потужностей та крутного моменту в одному двигуні, кожен з яких налаштований для найкращого відповідання потребам водія та автомобіля в той момент. Результатом є більше крутного моменту у нижніх обертах та більше потужності у верхніх, ніж у звичайного двигуна, плюс більша продуктивність.Відомо, що компанія Slate Auto із штату Мічиган є проектом Джеффа Безоса та має плани привести електрозвідки до масового використання за допомогою простих, недорогих електромобілів. Досі завдяки нестандартній рекламній кампанії ми бачили невеличкий сірий пікап і дві різні дводверні SUV, один з прямим заднім вікном інший з нахиленим у стилі хетчбек заднім.Наразі мало що відомо, але це має змінитися 24 квітня, коли будуть розкриті подробиці, сподіваємось, включно з тим, чи тарифи Трампа на автомобільні товари, що ввозяться в США з Канади, не порушать планів щодо використання розумної технології Exro. Хоча у Exro є філії як у Канаді, так і у США, здається, що база для виробництва знаходиться на півночі кордону.Дякуємо Фреду за допомогу!

Источник материала
loader
loader