Повернення «Будиночка на щастя» на Новому та «МастерШеф 15» на СТБ. Як дивилися телеканали 31 березня — 6 квітня 2025 року
Повернення «Будиночка на щастя» на Новому та «МастерШеф 15» на СТБ. Як дивилися телеканали 31 березня — 6 квітня 2025 року

Повернення «Будиночка на щастя» на Новому та «МастерШеф 15» на СТБ. Як дивилися телеканали 31 березня — 6 квітня 2025 року

Прем’єри, телеперегляд, рейтинги каналів за чотирнадцятий тиждень нового року.

«Детектор медіа» продовжує публікувати показники панелі телевимірювань Nielsen, надані департаментом досліджень та аналітики Starlight Media. Пропонуємо вашій увазі огляд результатів телеперегляду українських телеканалів, перелік найпопулярніших програм за загальною комерційною та цільовими аудиторіями, показниками медіагруп, дані перегляду марафону «Єдині новини» та короткі висновки щодо прем’єр і трендів споживання телевізійного контенту. Тижневі й місячні огляди читайте тут.

Лідери телеперегляду

На початку квітня частка групи Starlight Media склала 25,65% (без змін відносно попереднього тижня). «1+1 Media» — на другому місці з часткою 16,30% (зменшення 2%), Inter Media Group — на третьому місці з часткою 7,09% (без змін).

Повернення «Будиночка на щастя» на Новому та «МастерШеф 15» на СТБ. Як дивилися телеканали 31 березня — 6 квітня 2025 року - Фото 1

Серед телеканалів першу сходинку утримував СТБ з часткою 8,47% (зростання 6% відносно попереднього тижня). На другій сходинці — ICTV2 з часткою 6,38% (зменшення 6%). На третій сходинці — Новий канал із часткою 6,24% (зменшення 10%).

Повернення «Будиночка на щастя» на Новому та «МастерШеф 15» на СТБ. Як дивилися телеканали 31 березня — 6 квітня 2025 року - Фото 2

На четвертій позиції — канал «2+2» з часткою 4,42% (зменшення 8%). Наступний — ТЕТ із часткою 3,52% (зменшення 3%). Далі — канал НТН із часткою 3,37% (зменшення 3%). Сьоме місце — за каналом «1+1 Україна» з часткою 3,12% (зменшення 4%).

На восьмому місці — канал «Бігуді» (2,36%, зменшення 3%). На дев’ятій сходинці — канал «Плюс плюс» (1,49%, зростання 9%). Закриває провідну десятку канал «Оце» (1,42%, зростання 13%).

Головні прем’єри тижня

14-го тижня на Новому каналі стартували два проєкти: новий сезон комедійного серіалу «Будиночок на щастя» (rat 1,80%, shr 9,16%, перше місце в слоті), а також нове реаліті «Мамо, ваш вихід!» (rat 1,86%, shr 10,58%, перше місце в слоті).

Серіальна прем’єра відбулась і на СТБ — детективна історія «Слідча» (rat 1,67%, shr 7,07%, друге місце в слоті).

ICTV2 показав документальну роботу «Макарів: лінія спротиву» (rat 0,95%, shr 5,13%, четверте місце в слоті).

Марафон

Повернення «Будиночка на щастя» на Новому та «МастерШеф 15» на СТБ. Як дивилися телеканали 31 березня — 6 квітня 2025 року - Фото 3

Показники каналів, які транслюють об’єднаний марафон «Єдині новини», утримаються на рівні 3,34% за комерційною аудиторією віком 18—54 роки в містах із населенням понад 50 тис. жителів і 6,03% за широкою аудиторією 18+ 50 тис.+.

Провідні програми 14-го тижня телеперегляду

Рейтинг провідних програм тижня очолив «МастерШеф 15» на СТБ (rat 2,88%, shr 11,91%). Наступні два місця — за серіалами «АТП Перевізники» на ICTV2 (rat 2,63%, shr 11,34%) і «Слід» на СТБ (rat 2,35%, shr 14,75%). Четверта сходинка — за фільмом «Ворог держави» на ICTV2 (rat 2,28%, shr 8,46%). Закриває п’ятірку серіал «Сліпа» на СТБ (rat 2,24%, shr 9,61%).

До десятки найпопулярнішого контенту тижня також увійшли фільми «Чорна вдова», «Стажер», «Залізна людина 3» й «Училка» на Новому каналі, а також серіал «Черговий лікар» на СТБ.

Повернення «Будиночка на щастя» на Новому та «МастерШеф 15» на СТБ. Як дивилися телеканали 31 березня — 6 квітня 2025 року - Фото 4

Ранжування представлене на основі рейтингів. Провідна десятка виключає дублювання назв, а також продуктів, що тривали менш як 15 хвилин

Лідери за чоловічою аудиторією

Повернення «Будиночка на щастя» на Новому та «МастерШеф 15» на СТБ. Як дивилися телеканали 31 березня — 6 квітня 2025 року - Фото 5

Очолює рейтинг програм 14-го тижня за чоловічою аудиторією серіал «АТП Перевізники» на ICTV2 (rat 3,55%, shr 17,19%). На другій сходинці — «МастерШеф 15» на СТБ (rat 2,94%, shr 12,96%). Далі — фільм «Ворог держави» на ICTV2 (rat 2,84%, shr 10,58%), серіал «Дільничний з ДВРЗ» на ICTV2 (rat 2,71%, shr 13,64%) та ще один фільм «Чорна вдова» на Новому каналі (rat 2,42%, shr 11,9%).

До провідної десятки програм тижня ввійшли ще фільми «Персі Джексон. Море чудовиськ» і «Поліцейські» на «2+2», «Повітряна тюрма» на ICTV2 й «Залізна людина 3» на Новому, а також комедійний серіал «Будиночок на щастя 6» на Новому каналі.

Лідери за жіночою аудиторією

Перші чотири позиції за жіночою аудиторією — серіали СТБ: «Слід» (rat 3,39%, shr 19,05%), «Слідча» (rat 3,14%, shr 10,58%), «Черговий лікар» (rat 3,02%, shr 13,39%) і «Сліпа» (rat 2,92%, shr 12,41%). Закриває провідну п’ятірку «МастерШеф 15» на СТБ (rat 2,83%, shr 11,01%).

До десятки також потрапив проєкт «Супермама» на СТБ, серіали «АТП Перевізники» на ICTV2, «NCIS. Полювання на вбивць» на НТН, «Перелітний птах» на «Бігудях», а також фільм «Стажер» на Новому каналі.

Лідери серед молоді


Повернення «Будиночка на щастя» на Новому та «МастерШеф 15» на СТБ. Як дивилися телеканали 31 березня — 6 квітня 2025 року - Фото 6

Очолює рейтинг найпопулярнішого контенту тижня за молодою аудиторією «МастерШеф 15» на СТБ (rat 2,8%, shr 13,66%). Далі — фільм від «2+2» «Персі Джексон. Море чудовиськ». Третя сходинка — за новим проєктом Нового каналу «Мамо, ваш вихід!» (rat 2,03%, shr 16,45%). Четверта позиція — за фільмом «Залізна людина 3» на Новому каналі (rat 2%, shr 10,23%). Закриває п’ятірку новий сезон «Будиночка на щастя 6» на Новому каналі (rat 1,99%, shr 13,07%).

До провідної десятки потрапили серіали «Черговий лікар» і «Слід» від СТБ, «Пригоди Бампера і Суса» на ТЕТ, шоу «єПитання» на Новому каналі, а також фільм «Махач вчителів» на ТЕТ.

LIKED THE ARTICLE?
СПОДОБАЛАСЯ СТАТТЯ?
Help us do more for you!
Допоможіть нам зробити для вас більше!
Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Источник материала
loader
loader