/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2Fb49fe0f0ba0b3278e8e1788395fb8a28.jpg)
Novitec зробив Ferrari SF90 XX гучнішим та потужнішим
Відома німецька тюнінгова компанія Novitec модернізувала суперкар Ferrari SF90 XX. Новинка отримала форсований мотор та низку інших доробок.
Novitec давно та успішно займається тюнінгом, у тому числі продукції компанії Ferrari. Ще одним дітищем німецьких майстрів стало купе SF90 XX. Першочерговим завданням Novitec було зробити так, щоб SF90 XX гідно звучав, нагадуючи оточенню, що це Ferrari, а не VW Golf. Для цього вони розробили нову вихлопну систему. Це не тільки дозволило створити унікальне звучання для 4-літрового V8 з двома турбінами, а й додати йому 30 коней шляхом зниження опору вихлопних газів. В результаті новинка розвиває 780 кВт/1060 к.с. потужності, а момент, що крутить, досягає 840 Нм. Це потенціал більш ніж достатньо, щоб задовольнити потребу будь-якого клієнта у швидкості.
Для тих, кого вага хвилює не менше, ніж звук, вихлопна система може бути виготовлена з нержавіючої сталі або інконелю, інноваційного матеріалу, який використовується у Формулі 1. Novitec не стали втручатися в роботу складних гібридних систем і електродвигунів, залишивши їх у заводському виконанні.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2Fd5a23089fe027b3b81b6faa22a26bebe.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F522624304dfd69c76916a75a650f5e3d.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F08b9ecec2bec7254151edc4e1adf9aeb.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F7d411cf587f900499a668d8061276731.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2Fc598062d6184fa3218f3ca8a77931c0f.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2Fd62144d86150d6a5849e5aa00c0379e4.jpg)
А ось над виглядом Ferrari SF90 XX у Novitec не могли не попрацювати. Насамперед автомобіль отримав фірмові легкосплавні диски оригінального дизайну. Попереду вони 20-дюймові, а ззаду на дюйм більше. Вони взуті у високошвидкісні шини розмірністю 255/35 та 325/25 відповідно. А встановлення спортивних пружин дозволили знизити дорожній просвіт на 25 мм спереду та ззаду.
Перший клієнтський автомобіль виконаний в оригінальному блакитному “металіку”, який вдало поєднується з численними карбоновими аеродинамічними елементами. “Вишенькою на торті” стали карбонові накладки на бічні дзеркала.

