/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fe5deb8fee5bfc7baf08590bc781a1053.jpg)
“Subaru переносить виробництво до Канади через вплив тарифів Трампа”
Subaru переносить виробництво для канадського ринку в Японію, щоб уникнути дорогих американських мит.Цей крок стається під час того, як Subaru працює над тим, щоб зменшити тиск, спричинений новими міжнародними митами.Багато виробників автомобілів поспішають знайти способи керувати наростаючою глобальною тарифною війною.Торгові війни мають дивний спосіб вертатися назад до тих, хто їх починає, і остання між США та Канадою вже переписує автомобільну карту. Вплив є негайним, і для Subaru це змушує здійснювати серйозні логістичні акробатики лише для збереження витрат під контролем.У 2024 році Subaru продала 68 043 автомобілі в Канаді, з них 26 відсотків або 17 700 автомобілів, походили з США. Благодаря новому раунду митних ігор Дональда Трампа, Канада тепер накладає 25 відсотковий податок на автомобілі, зібрані на південь від кордону. Відповідьить, Subaru переносить виробництво моделей, призначених для Канади, за межі США, щоб зекономити гроші. Це призведе до втрати мільйонів доларів для Америки.Коли відбудеться початок виробництва моделі 2026 року для Subaru, лише 10 відсотків автомобілів, призначених для Канади, будуть виготовлені в США. “З цим ми можемо мінімізувати вплив контрсанкцій”, – сказав Томохіро Кубота, генеральний директор Subaru Canada, який говорив з . На даний момент виробництво моделі “Outback” для канадського ринку продовжуватиметься в Лафайєтті, штат Індіана, але це зміниться у найближчому майбутньому в Японії.Коли це станеться, завод в Індіані буде переобладнано для початку виробництва Forester, другого за популярністю після Outback у . Що залишається незрозумілим, це чи ці Forester, зібрані в Індіані, будуть експортуватися до Канади, чи Subaru натомість скористається своїми існуючими заводами, які вже виробляють Forester для інших глобальних ринків.Зазначимо, що Subaru є одним з небагатьох старих виробників автомобілів, у яких немає виробничих підприємств в Канаді. До цього часу він покладався на угоду УМСКА, яку Дональд Трамп переглянув уперше під час першого терміну на посаді. Оскільки ця угода тепер ефективно підірвана новими митами, Subaru змінює свою стратегію гри.Subaru не єдиний, хто намагається знайти творчі способи обходу мит. Канада в цілому вважає можливість дозволити більше автовиробникам імпортувати автомобілі з країн поза США. в США, і інші виробники автомобілів.Чим закінчиться ця ситуація, поки відкрито для обговорення. Те, що не підлягає сумнівам, це те, що в кінці кінців галузь буде виглядати дуже по-іншому, і не обов’язково краще.
