/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F135%2Fceb3b070db0be65c3c022214ee8ec9e7.jpg)
З китайськими грошима: іспанський бренд Santana відродили, і готують плагін-гібридний пікап
Іспанський виробник позашляховиків Santana був відроджений за підтримки китайської компанії Zhengzhou Nissan, спільного підприємства Nissan і Dongfeng.У компанії заявили, що працюють з Zhengzhou Nissan і китайською компанією Anhui Coronet Tech над”«абсолютно новим транспортним засобом”, який пропонуватиме вибір дизельних і гібридних силових агрегатів.Він буде створений на старому заводі Santana в Лінаресі, Андалусія, і був “спроектований для любителів бездоріжжя”, що означає, що він буде конкурувати з Ineos Grenadier Quartermaster.Подальші деталі залишаються в таємниці, але тизерні зображення, опубліковані на веб-сайті компанії, свідчать про те, що це масивний пікап, швидше за все, заснований на Nissan Frontier Pro, який був представлений минулого тижня на автосалоні в Шанхаї.Новий плагін-гібридний Nissan має 1,5-літровий бензиновий чотирициліндровий двигун з турбонаддувом і одним електродвигуном для сумарної потужності 402 к.с. Авто може подолати до 120 км лише на електриці.Santana планує представити повний модельний ряд пізніше цього року. Компанія Santana була заснована в 1956 році і через два роки почала виробляти Land Rover в Іспанії за ліцензією. У 1980 році їй було надано право випускати власні варіанти моделей Land Rover, породивши такі моделі, як Ligero та PS-10. У 1985 році компанія стала партнером Suzuki, а потім створювала власні версії Samurai, Jimny і Vitara.Між 2007 і 2011 роками вона створила рестайлінгову версію PS-10 для Iveco під назвою Massif. Однак продажі не виправдали очікувань, тому Iveco розірвала угоду, фактично вбивши марку. У 2011 році фірма була ліквідована.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, китайська Lynk&Co виводить на ринок Європи електричний кросовер із запасом ходу понад 450 км.

