/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fc9a9dee19d9097068b8347754a89c72b.jpg)
Акіо Тойода стверджує, що електромобілі забруднюють навколишнє середовище більше, ніж вважають
Хоча електромобілі домінують у заголовках та політичних програмах, шлях до чистішого майбутнього не такий однозначний. Такого погляду дотримується Toyota – світовий лідер продажів і давній прихильник гібридних технологій. Поки інші виробники поспішають до повної електрфікації, Toyota продовжує обережно розширювати лінійку електромобілів, паралельно розвиваючи гібриди.Незважаючи на останні кроки з серією bZ, Toyota отримує критику за повільний розвиток електромобілів. Однак, як пояснює голова правління Акіо Тойода, у цьому є своя логіка. Відомий своєю прихильністю до багатовекторної стратегії, він знову пояснив, чому компанія не йде за трендом повної електрифікації.У нещодавньому інтерв’ю Тойода заявив: “Коли термін ‘декарбонізація’ став популярним, ми як компанія визначили, що наш ворог – вуглець. Ми маємо зосередитись на тому, що можемо зробити негайно для зниження вуглекислого газу. Це основа наших рішень. Це не змінилося і не зміниться.”Чому гібриди залишаються актуальнимиТойода додав: “Ми продали близько 27 мільйонів гібридів. Вони мали такий самий вплив на довкілля, як 9 мільйонів електромобілів. Але якби ми виготовили 9 мільйонів електрокарів у Японії, це б призвело до зростання викидів вуглецю через залежність країни від теплових електростанцій.”Хоча голова компанії не навів детальних розрахунків, його метою було показати, що електромобілі не завжди є відповіддю. Вони не мають викидів при експлуатації, але виробництво акумуляторів та генерація електроенергії для них також мають вуглецевий слід. З урахуванням обмеженої інфраструктури зарядки у багатьох регіонах, гібриди залишаються більш практичним рішенням у найближчі роки.Toyota стала піонером гібридних технологій ще з 1997 року з запуском Prius. Сьогодні гібриди становлять значну частку продажів бренду, будучи доступними для майже всіх сегментів авто. Популярність самозарядних гібридів у Європі та Північній Америці підтверджує, що багато покупців ще не готові до повного переходу на електромобілі.Тойода, який просуває стратегію з використанням гібридів, plug-in гібридів, паливних елементів, електромобілів та двигунів на синтетичному паливі, підсумував: “Ми повинні розглядати всі варіанти та працювати в усіх напрямках. Як компанія, ми послідовно заявляємо, що наш справжній ворог – вуглекислий газ.”Це не перший раз, коли Акіо Тойода критикує бездумну гонитву за електромобілями. Рік тому він висловлював думку, що повністю електричне майбутнє може залишити багатьох покупців поза увагою.

