Акіо Тойода стверджує, що електромобілі забруднюють навколишнє середовище більше, ніж вважають
Акіо Тойода стверджує, що електромобілі забруднюють навколишнє середовище більше, ніж вважають

Акіо Тойода стверджує, що електромобілі забруднюють навколишнє середовище більше, ніж вважають

Хоча електромобілі домінують у заголовках та політичних програмах, шлях до чистішого майбутнього не такий однозначний. Такого погляду дотримується Toyota – світовий лідер продажів і давній прихильник гібридних технологій. Поки інші виробники поспішають до повної електрфікації, Toyota продовжує обережно розширювати лінійку електромобілів, паралельно розвиваючи гібриди.Незважаючи на останні кроки з серією bZ, Toyota отримує критику за повільний розвиток електромобілів. Однак, як пояснює голова правління Акіо Тойода, у цьому є своя логіка. Відомий своєю прихильністю до багатовекторної стратегії, він знову пояснив, чому компанія не йде за трендом повної електрифікації.У нещодавньому інтерв’ю Тойода заявив: “Коли термін ‘декарбонізація’ став популярним, ми як компанія визначили, що наш ворог – вуглець. Ми маємо зосередитись на тому, що можемо зробити негайно для зниження вуглекислого газу. Це основа наших рішень. Це не змінилося і не зміниться.”Чому гібриди залишаються актуальнимиТойода додав: “Ми продали близько 27 мільйонів гібридів. Вони мали такий самий вплив на довкілля, як 9 мільйонів електромобілів. Але якби ми виготовили 9 мільйонів електрокарів у Японії, це б призвело до зростання викидів вуглецю через залежність країни від теплових електростанцій.”Хоча голова компанії не навів детальних розрахунків, його метою було показати, що електромобілі не завжди є відповіддю. Вони не мають викидів при експлуатації, але виробництво акумуляторів та генерація електроенергії для них також мають вуглецевий слід. З урахуванням обмеженої інфраструктури зарядки у багатьох регіонах, гібриди залишаються більш практичним рішенням у найближчі роки.Toyota стала піонером гібридних технологій ще з 1997 року з запуском Prius. Сьогодні гібриди становлять значну частку продажів бренду, будучи доступними для майже всіх сегментів авто. Популярність самозарядних гібридів у Європі та Північній Америці підтверджує, що багато покупців ще не готові до повного переходу на електромобілі.Тойода, який просуває стратегію з використанням гібридів, plug-in гібридів, паливних елементів, електромобілів та двигунів на синтетичному паливі, підсумував: “Ми повинні розглядати всі варіанти та працювати в усіх напрямках. Як компанія, ми послідовно заявляємо, що наш справжній ворог – вуглекислий газ.”Це не перший раз, коли Акіо Тойода критикує бездумну гонитву за електромобілями. Рік тому він висловлював думку, що повністю електричне майбутнє може залишити багатьох покупців поза увагою.

Источник материала
loader
loader