Genesis GV90 кидає виклик BMW та Cadillac завдяки потужності електромобіля
Genesis GV90 кидає виклик BMW та Cadillac завдяки потужності електромобіля

Genesis GV90 кидає виклик BMW та Cadillac завдяки потужності електромобіля

Вирватися на ринок преміальних позашляховиків – завдання не для слабкодухих, особливо коли на ньому домінують такі гранди, як Cadillac, BMW, Mercedes-Benz та Bentley. Проте Genesis, преміальний підрозділ Hyundai Motor Group, впевнений, що має всі шанси заявити про себе. І компанія не просто розкидається словами – вона створює справді масштабний продукт.Найяскравішим доказом цього стане GV90 – найамбітніший електричний SUV бренда на сьогодні. Нещодавні шпигунські фото свідчать, що модель майже готова до виходу на ринок. Камуфляж приховує не все, тому вже зараз можна скласти певне уявлення про автомобіль.Розкіш біля бордюруДеякі можуть впізнати в GV90 концепт Neolun, показаний на Нью-Йоркському автосалоні. На відміну від багатьох виставкових моделей, які суттєво змінюються перед запуском у серію, цей автомобіль зберіг основні риси прототипу.Габарити кросовера перевищують п’ять метрів у довжину, і він не намагається це приховувати. Передню частину прикрашають подвійні світлодіодні смуги, що обрамляють масивну решітку радіатора у формі герба. Світлові елементи продовжуються вздовж краю капота до передніх дверей. Нижню частину бампера прикрашає хромований візерунок, а додаткові блискучі акценти йдуть уздовж порогів і огинають задню частину.Дизайн кузова позбавлений різких ліній та зайвих деталей – його переваги в чистій поверхні та вражаючій присутності. Окремі версії GV90 отримають задні двері з відкриттям проти ходу, на кшталт Rolls-Royce, а двоярусна світлова графіка спереду знайде продовження у задніх ліхтарях.Розкіш у салоніІнтер’єр GV90 – це справжній оазис комфорту. Шпигунські знімки демонструють чотири індивідуальні крісла з функцією масажу, а простір між задніми сидіннями займає масивний центральний підлокітник з підсвічуваними підставками для чашок, бездротовою зарядкою та великим сенсорним екраном.Передня панель отримає масивний OLED-екран, що простягається від двери до двери, бездротову інтеграцію смартфона та безліч зручних функцій, що дозволить конкурувати з Mercedes. У списку опцій – інфрачервоне обігрівання та електрохромний дах, здатний регулювати прозорість окремих секцій. Також передбачено повний набір систем часткової автономії другого рівня.Електрична тягаСпочатку передбачалося, що GV90 використовуватиме платформу E-GMP, як Ioniq 5 чи Kia EV9, але останні дані свідчать про розробку нової архітектури eM. Ця 800-вольтова платформа дозволить зарядити акумулятор від 10 до 80% за 20 хвилин при підключенні до 350-кіловатного зарядного пристрою.Повний привід буде базовим, з електромоторами на обох осях. Стандартні версії видаватимуть близько 500 к.с., тоді як топові модифікації покажуть ще вищі показники. Ємність батареї складе 99,8 кВт·год, що забезпечить понад 480 км пробігу. У майбутньому можуть з’явитися варіанти з більшими акумуляторами.Технології V2G та V2L перетворять кросовер на мобільну електростанцію для живлення будинків та пристроїв. До того ж, GV90 отримає електронно керовані амортизатори та систему векторного розподілу моменту для покращення керованості.Конкуренти та дата виходуGenesis націлюється на вершину ринку преміальних електромобілів, де GV90 стикатиметься з такими суперниками, як Mercedes EQS SUV, BMW iX, Cadillac Escalade IQ, Bentley Bentayga Hybrid та Range Rover Electric.Презентація, яку очікували цього року, можливо, відбудеться лише наприкінці 2026-го. Виробництво розпочнеться на спеціалізованому заводі Hyundai в Ульсані, Південна Корея.Чи розглядали б ви GV90 як альтернативу німецьким чи американським аналогам? Діліться думками в коментарях.

Источник материала
loader
loader