Чи придбали б ви автомобіль у робота-продавця?
Чи придбали б ви автомобіль у робота-продавця?

Чи придбали б ви автомобіль у робота-продавця?

Якщо вам колись здавалося, що продавець у автосалоні веде себе як запрограмований робот, який лише хоче витягти з вас гроші, то ви не помилялися. Але китайський автовиробник Chery вирішив підняти цю ідею на новий рівень, буквально замінивши людей у шоурумах на роботів.На минулому місяці під час автосалону в Шанхаї та на заході для дилерів компанія представила Mornine — робота-гуманоїда, схожого на штурмовика з “Зоряних війн”. Судячи з його довгого волосся, зайвих жіночих форм та дивно округлих сідниць, його явно розробляла команда чоловіків.Виробник вважає, що Mornine, який вміє ходити (не дуже впевнено), говорити та має руки, схожі на людські, зможе подавати напої та відповідати на запитання клієнтів про технічні характеристики автомобілів.Один із дилерів, з яким спілкувалися журналісти, припустив, що кожен такий робот коштуватиме близько €50 тисяч ($57 тисяч), але не готовий був замовити його, не знаючи остаточної ціни. Chery планує поставити 220 таких роботів дилерам у цьому році. Один екземпляр вже працює в автосалоні в Малайзії.Великі плани Chery щодо роботівКитайські покупці, особливо молодь, обожнюють технології, і Chery сподівається, що Mornine приверне увагу до їхніх шоурумів. Але це лише частина масштабнішого плану компанії з розвитку свого бізнесу Aimoga, який може зробити виробництво автомобілів другорядним напрямком. Компанія також пропонує робота-собаку для тих, хто не може дозволити собі справжнього пса або втомився прибирати за ним.Президент Chery International Чжан Гуйбін вважає Aimoga не просто аксесуаром, а “справжнім майбутнім” компанії. І чому б і ні? Роботи не вимагають соцпакету, не хворіють і, якщо пощастить, можуть замінити цілі галузі.Роботи вже скрізь, і вони залишатьсяБагато компаній, включаючи Tesla та Hyundai, роблять ставку на роботів. Hyundai, яка придбала Boston Dynamics у 2021 році, планує впровадити своїх гуманоїдів на заводі у США вже цього року. У Mercedes роботи вже працюють на підприємстві в Берліні, і хоча це поки лише тест, легко уявити, як колись автозаводи будуть майже повністю укомплектовані двоногими машинами, які не потребують перерв на обід і ніколи не страйкують.Можливо, до персональних роботів-помічників нам ще далеко, але день, коли вони будуть виконувати все — від складання автомобілів до консультацій у салонах, не за горами. Чи не занадто це все? Можливо. Але в епоху ШІ чи може ще щось нас здивувати?

Источник материала
loader
loader