Міністерство юстиції США просить федерального суддю розділити рекламні інструменти Google
Міністерство юстиції США просить федерального суддю розділити рекламні інструменти Google

Міністерство юстиції США просить федерального суддю розділити рекламні інструменти Google

Міністерство юстиції США звернулося до федерального судді з проханням змусити Google, компанію Alphabet Inc. , продати ключові частини своєї рекламної технології та ділитися даними в режимі реального часу з конкурентами, щоб розв'язати питання щодо рішення суду, яке свідчить про те, що технологічний гігант незаконно монополізує значну частину ринку розміщення реклами в Інтернеті.

Уряд хоче, щоб компанія позбулася програмного забезпечення, яке використовується веб-сайтами для продажу реклами, відомого як рекламний сервер видавців, а також біржі, яка використовується для зіставлення покупців і продавців онлайн-медійної реклами. Міністерство юстиції США виступало за поетапний підхід, який спочатку вимагатиме від Google надання даних про торги в режимі реального часу зі своєї рекламної біржі конкуруючим рекламним серверам видавців.

Міністерство юстиції звернулося з цим запитом у суді Вірджинії у п'ятницю під час слухання, що стосується рекламних операцій Google. Уряд також перебуває у суді проти компанії в окремій справі у Вашингтоні, присвяченій домінуванню Google у сфері пошуку.

США-ТЕХНОЛОГІЯ-АНТИТОНОПРОВОДСТВО-GOOGLE
Ерік Мар, головний адвокат Google, виходить із будівлі суду США імені Альберта В. Брайана в Александрії, штат Вірджинія, у 2024 році. Фотограф: Samuel Corum/AFP/Getty Images

Окружний суддя США Леоні Брінкема , яка головує у справі, призначила 22 вересня дату розгляду пропозицій щодо усунення шкоди для конкуренції, яку вона виявила в рекламному бізнесі Google. 5 травня обидві сторони подадуть офіційні детальні пропозиції.

Брінкема скептично поставилася до необхідності для Google продавати рекламний сервер, який був розроблений в результаті придбання DoubleClick у 2008 році. Суддя кілька разів під час слухання запитувала, чи продаж рекламної біржі разом із обміном даними про ставки вирішить її рішення про те, що Google діяв антиконкурентно.

Читати далі: Google незаконно монополізував ринки рекламних технологій, каже суддя

Google та уряд значною мірою погоджувалися щодо забезпечення доступу до даних у режимі реального часу, але компанія заперечувала необхідність будь-яких продажів активів, називаючи це неможливим та руйнівним.

Доходи від мережевого бізнесу Google, в рамках якого компанія розміщує рекламу в інших частинах Інтернету, в останні квартали знижувалися, що свідчить про те, що цей бізнес може втратити значення для технологічного гіганта в майбутньому.

Міністерство юстиції заявило Брінкемі, що продаж активів є важливим для того, щоб Google не повертався до незаконної поведінки в майбутньому. Уряд заявив, що важко передбачити всі способи, якими «рецидивіст-монополіст, такий як Google», намагатиметься домінувати на ринку, повідомила суду адвокат Міністерства юстиції Джулія Тарвер Вуд.

Читати далі: США наполягають на тому, щоб Google поділився даними, посилаючись на угоду Yahoo з Японією

«Сьогодні Міністерство юстиції США визнало, що запропонований Google засіб правового захисту щодо рекламних технологій повністю відповідає рішенню Суду щодо відповідальності», – заявила Лі-Енн Малхолланд, віцепрезидент Google з регуляторних питань, у своїй заяві після слухання. «Додаткові пропозиції Міністерства юстиції США щодо примусового позбавлення від наших рекламних інструментів виходять далеко за межі висновків Суду, не мають підстав у законі та зашкодять видавцям і рекламодавцям».

Маєте конфіденційну пораду для наших журналістів?Зв'яжіться з нами
Перш ніж воно тут, воно вже на терміналі Bloomberg
ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ
Сабріна Вілмер та Джош Сіско
Оновлено 
Зберегти

Перекласти

Слухати

4:07

Їжа на виносНОВИЙ

  • Міністерство юстиції США просить федерального суддю змусити Google продати частини своїх рекламних технологій та ділитися даними в режимі реального часу з конкурентами, щоб вирішити питання щодо рішення суду, яке свідчить про незаконне монополізування Google ринку розміщення реклами в Інтернеті.

    Короткий опис від Bloomberg AI
  • Міністерство юстиції хоче, щоб Google позбувся свого рекламного сервера видавців та рекламної біржі, а також надавав дані про торги в режимі реального часу конкуруючим рекламним серверам видавців, тоді як Google стверджує, що продаж інвестицій є неможливим та руйнівним.

    Короткий опис від Bloomberg AI
  • Суддя призначив 22 вересня дату для розгляду пропозицій щодо усунення шкоди, завданої конкуренції, та закликав Міністерство юстиції та Google врегулювати справу поза судом.

    Короткий опис від Bloomberg AI
  • Watch

    Міністерство юстиції США просить федерального суддю розділити рекламні інструменти Google - Фото 2
    10:50

    Vanguard’s 50th Anniversary

  • More Like This

    • Business
      Swarthmore Ends Campus Protest With Colleges Under Scrutiny
    • Politics
      UAE Rolls Out AI for Schoolkids in New Push for Sector Forefront

У п'ятницю Міністерство юстиції США звернулося до федерального судді з проханням змусити Google, компанію Alphabet Inc. , продати ключові частини своєї рекламної технології та ділитися даними в режимі реального часу з конкурентами, щоб вирішити питання щодо рішення суду, яке свідчить про те, що технологічний гігант незаконно монополізує значну частину ринку розміщення реклами в Інтернеті.

Уряд хоче, щоб компанія позбулася програмного забезпечення, яке використовується веб-сайтами для продажу реклами, відомого як рекламний сервер видавців, а також біржі, яка використовується для зіставлення покупців і продавців онлайн-медійної реклами. Міністерство юстиції США виступало за поетапний підхід, який спочатку вимагатиме від Google надання даних про торги в режимі реального часу зі своєї рекламної біржі конкуруючим рекламним серверам видавців.

Міністерство юстиції звернулося з цим запитом у суді Вірджинії у п'ятницю під час слухання, що стосується рекламних операцій Google. Уряд також перебуває у суді проти компанії в окремій справі у Вашингтоні, присвяченій домінуванню Google у сфері пошуку.

США-ТЕХНОЛОГІЯ-АНТИТОНОПРОВОДСТВО-GOOGLE
Ерік Мар, головний адвокат Google, виходить із будівлі суду США імені Альберта В. Брайана в Александрії, штат Вірджинія, у 2024 році. Фотограф: Samuel Corum/AFP/Getty Images

Окружний суддя США Леоні Брінкема , яка головує у справі, призначила 22 вересня дату розгляду пропозицій щодо усунення шкоди для конкуренції, яку вона виявила в рекламному бізнесі Google. 5 травня обидві сторони подадуть офіційні детальні пропозиції.

Брінкема скептично поставилася до необхідності для Google продавати рекламний сервер, який був розроблений в результаті придбання DoubleClick у 2008 році. Суддя кілька разів під час слухання запитувала, чи продаж рекламної біржі разом із обміном даними про ставки вирішить її рішення про те, що Google діяв антиконкурентно.

Читати далі: Google незаконно монополізував ринки рекламних технологій, каже суддя

Google та уряд значною мірою погоджувалися щодо забезпечення доступу до даних у режимі реального часу, але компанія заперечувала необхідність будь-яких продажів активів, називаючи це неможливим та руйнівним.

Доходи від мережевого бізнесу Google, в рамках якого компанія розміщує рекламу в інших частинах Інтернету, в останні квартали знижувалися, що свідчить про те, що цей бізнес може втратити значення для технологічного гіганта в майбутньому.

Міністерство юстиції заявило Брінкемі, що продаж активів є важливим для того, щоб Google не повертався до незаконної поведінки в майбутньому. Уряд заявив, що важко передбачити всі способи, якими «рецидивіст-монополіст, такий як Google», намагатиметься домінувати на ринку, повідомила суду адвокат Міністерства юстиції Джулія Тарвер Вуд.

Читати далі: США наполягають на тому, щоб Google поділився даними, посилаючись на угоду Yahoo з Японією

«Сьогодні Міністерство юстиції США визнало, що запропонований Google засіб правового захисту щодо рекламних технологій повністю відповідає рішенню Суду щодо відповідальності», – заявила Лі-Енн Малхолланд, віцепрезидент Google з регуляторних питань, у своїй заяві після слухання. «Додаткові пропозиції Міністерства юстиції США щодо примусового позбавлення від наших рекламних інструментів виходять далеко за межі висновків Суду, не мають підстав у законі та зашкодять видавцям і рекламодавцям».

Минулого місяця Брінкема постановила, що Google порушив антимонопольне законодавство на ринках рекламних бірж та інструментів, що використовуються веб-сайтами для продажу рекламного простору, відомих як рекламні сервери. Але вона заявила, що компанія не відповідає визначенню монополії для третього ринку інструментів, що використовуються рекламодавцями для купівлі медійної реклами. Вона також постановила, що Google незаконно вимагав від веб-видавців використовувати її рекламний сервер, якщо вони хотіли отримати всі переваги її рекламної біржі.

Google та Міністерство юстиції США знову звернулися до суду, щоб сперечатися щодо вирішення проблеми монополії на пошукову систему
Керівниця антимонопольного комітету Міністерства юстиції Абігейл Слейтер (праворуч) та Тодд Бланш, заступник генерального прокурора США, ліворуч, біля федерального суду на початку судового розгляду рішення, яке свідчить про монополізацію Google ринку онлайн-пошуку. Фотограф: Кент Нішімура/Bloomberg

Рішення Брінкеми стало другим випадком за рік, коли суд визнав Google незаконним монополістом. Минулого місяця у Вашингтоні розпочався судовий розгляд щодо розв'язання питання про те, що компанія монополізує ринок онлайн-пошуку. Міністерство юстиції, серед інших змін, прагне змусити Alphabet продати свій браузер Chrome.

Однак рішення Брінкеми може зробити продаж активів складним завданням у її випадку, оскільки вона виявила, що два придбання Google — DoubleClick у 2008 році та AdMeld у 2011 році — самі по собі не були антиконкурентними, попри аргументи Міністерства юстиції США про протилежне. Ці дві компанії є ключовими частинами програмного забезпечення для видавців, яке Міністерство юстиції США хоче, щоб Google продавав.

Google покладається на цей елемент рішення Брінкеми, щоб заперечити будь-який продаж активів взагалі. Компанія також стверджує, що її рекламна біржа робить набагато більше, ніж просто сприяє «відкритій веб-рекламі», про яку йдеться у справі, оскільки вона включає мобільну та відеорекламу, а це означає, що продаж активів буде набагато ширшим за обсягом, ніж дозволяє рішення.

На слуханні Брінкема також закликав Міністерство юстиції та Google врегулювати справу поза судом, посилаючись на швидкий технологічний розвиток, включаючи штучний інтелект, а також на зміну політичної та економічної ситуації, заявивши, що їм «варто подумати про посередника».

Источник материала
loader
loader