Медіа «Люк» випустило друкований журнал «Харків живе та працює»
Медіа «Люк» запустило в продаж новий друкований журнал «Харків живе та працює». Про це повідомила комунікаційна команда видання.
У випуску зібрали історії людей та організацій, які створюють і розвивають сучасний Харків.
«У цьому журналі ми зібрали для вас матеріали про тих, хто, попри все, залишається в місті та працює. Звісно, фізично в одному випуску ми не розкажемо про всіх-всіх (дякуємо кожному і кожній), однак намагались зібрати історії з найрізноманітніших сфер: від розмінування і волонтерства до творчих проєктів і свідомих бізнесів. Ці організації — серце Харкова. Вони створюють його справжнє обличчя, роблять те, що уповноважені органи не встигають або не можуть. Саме завдяки їм місто не просто виживає, а продовжує жити», — йдеться у вступному слові випускової редакторки Олександри Пономаренко.
Оновлення: У коментарі «Детектору медіа» головна редакторка видання «Люк» Катерина Переверзева розповіла, що до випуску увійшло 13 історій. Частина з них — це тексти та відеоінтерв'ю, що виходили у медіа раніше, а частина — ексклюзив для друкованого журналу. Наклад видання — 1300 штук.
Команда працювала над журналом упродовж чотирох місяців. За словами Катерини Переверзевої, минулий випуск був презентований півроку тому, але цьогоріч видання планує зробити його частішим.
На запитання про те, чому «Люк» вирішив працювати над друкованими матеріалами, редакторка пояснила, що такий журнал є певним артефактом.
«Ми знаємо, що наша авдиторія колекціонує випуски, кожен номер має обмежений наклад, свою тематику та концепцію. Також це дуже змістовна звістка з Харкова для тих, хто тимчасово мав поїхати з міста. Про те, як харків'яни ніжно прив'язані до свого міста ходять легенди, а друкований журнал — це можливість тримати зв'язок з домом та мати щось фізичне, що нагадує про цей зв'язок та підтримує», — зазначила Переверзева.
Крім того, друкований журнал є одним з альтернативних грантам джерел фінансування, який допомагає медіа закривати частину витрат та залишатись незалежним.
«Наша авдиторія знає, що ми не дозволяємо собі хайпових заголовків, неетичної реклами, що ми маємо високі вимоги до тих з ким співпрацювати, тому ми маємо високу лояльність авдиторії. І наша авдиторія розуміє, що друковане видання — це win-win історія для обох сторін: ми продовжуємо робити якісний продукт, а вони мають змогу підтримати медіа фінансово та отримати класний друкований журнал», — пояснила журналістка.
Замовити журнал обсягом 112 сторінок можна в онлайн-магазині мерчу «Люка». Вартість екземпляра — 650 гривень.
Крім того, читачі можуть придбати видання офлайн на таких локаціях Харкова: Pakufuda (проспект Незалежності, 1), «ЛяТюШо» (вулиця Квітки-Основ’яненка, 4/6), Makers (вулиця Григорія Сковороди, 36 і 66), «КнигоУкриття» (вулиця Алчевських, 14), Coffee Divers (вул. Євгена Котляра, 4/6), «Сидерія» («7-й склад», вулиця Скрипника, 7), кавʼярня «Нафта» (вулиця Чернишевська, 15), «Плантастік» (вулиця Сумська, 24), «Кооператив» (провулок Короленка, 1) і «Трипіччя» (вулиця Різдвяна, 10).
У журналі вміщені редакційні матеріали та статті про деколонізацію, а також тексти від колег-журналістів з медіагрупи «Накипіло». Вони розповідають, що саме в Харкові століття тому виникло гасло «Слава Україні!», з’явився новий український правопис і розпочався найстрашніший Голодомор в історії країни.
Фото: «Люк»
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.

