/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F475010d4d6980fb003a7bec4e387b4c8.jpg)
Rozetka святкує ювілей з pop-art і кавою на Подолі – де знайти унікальну кав'ярню
Поп-ап кав'ярня від Rozetka
Відкриття є одним із святкових проєктів до 20-річчя Rozetka. Ювілей компанія вирішила святкувати з культурним бекграундом. Про це повідомила 24 Каналу пресслужба компанії.
Поп-ап кав'ярня зустрічатиме гостей до 26 травня, а потім вирушить у турне дев'ятьма містами України, перетворившись на мобільну крамницю. Проєкт анонсують найближчим часом.
Поп-ап кав'ярню наразі можуть відвідати кияни / Фото пресслужби Rozetka
Усередині самої виставки – благодійна pop-art крамничка від маркетплейсу, де продають антистрес-іграшки, книжки, товари для творчості.
Усередині кав'ярні можна купити цікаві товари / Фото пресслужби Rozetka
"Частина прибутку (25%) буде передана на реабілітацію українських військових у центрі Superhumans", – наголосили в компанії.
Кав'ярня відкрита до 26 травня / Фото пресслужби Rozetka
Rozetka – 20 років
Колись – інтернет-магазин з офісом у квартирі й першим складом у багажнику авто. Сьогодні – найбільший онлайн-ритейлер України з 14 мільйонами товарів, 540 магазинами в 161 місті, мільйонами покупців і власними сервісами доставки та оплати.
Історія компанії почалась у 2005 році. Першими кур'єрами були самі засновники – Владислав та Ірина Чечоткіни. Перший проданий товар – мобільний телефон.
З нагоди 20-річчя бренду співзасновник Rozetka поділився кількома спогадами та фактами про нього.
Я озираюся назад і згадую, як нас відмовляли: "Ви що! Який бізнес?! Помаранчева революція в розпалі. Бережіть гроші, бо незрозуміло, що далі буде". Або: "Інтернет-магазин? Та такого вже повно!" І моє улюблене: "Інтернет-магазини – це якась маячня. Хто там взагалі буде купувати?",
– пригадує Владислав Чечоткін.
Також він зауважив, що разом з Україною Rozetka пройшла фінансові кризи, Революцію гідності, початок війни, пандемію, а зараз – повномасштабне вторгнення.
"Продовжуємо працювати в Краматорську, Сумах, Слов'янську, Херсоні, Павлограді, Харкові. Щоб залишатися поруч. Щоразу", – додає засновник Rozetka Владислав Чечоткін.
Важливо. Сьогодні – Rozetka продає все: від смартфонів і електросамокатів до шкільних рюкзаків і кормів для котів. Команда зросла з 10 людей до 6000. А сайт щомісяця відвідує понад 43 мільйони користувачів.

