/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F5ac74a786158d7fec5c5af23f0cc37bc.jpg)
США випробували ракету, яка може збільшити дальність та швидкість винищувачів
Відділ озброєнь Центру повітряних бойових дій ВМС США (NAWCWD) випробував ракету з прямотоковим повітряно-реактивним двигуном, яка може збільшити дальність атаки і швидкість винищувачів. Про це пише Interesting Engineering.
"Випробування також включало використання системи управління вогнем на безпілотній машині-мішені BQM-34 для бойових стрільб, що демонструє прогрес у розвитку високошвидкісних і далекобійних озброєнь. Запуск ракети з безпілотного транспортного засобу може дозволити бійцям безпечно уражати цілі з більших відстаней", - йдеться у повідомленні NAWCWD.
Як зазначила директор з продуктів відділу передових концепцій, прототипування та експериментів NAWCWD Еббі Горнінг, нова успішна інтеграція показує ключові аспекти їхньої розробки та наближає їх до створення передової силової установки, завдяки чому винищувачі будуть мати більшу дальність та швидкість польоту.
"Ми не просто переглядаємо стару ідею, ми вдосконалюємо і модернізуємо її, щоб вона відповідала сучасним завданням", - зауважила вона.
Технологія твердопаливних реактивних двигунів Ramjet
Така технологія (NAWCWD) є не новою, але вона пов'язана з сучасним полем бою. Зазначається, що останнє випробування покращило конструкцію ракети, яка спрямована на удосконалення дальності і точності наведення для майбутніх місій ВМС.
Така технологія спрощує ракетний двигун, усуваючи складнощі, які має рідинний паливний реактивний двигун. Завдяки чому вага значно зменшується, що дозволяє ракетам нести більше корисного навантаження та долати більші відстані з підвищеною маневреністю.
"SFIRR пропонує баланс доступності, надійності і продуктивності, пристосований до оперативних потреб ВМС", - додала Горнінг.
Водночас заступник директора з питань енергетики NAWCWD Ефраїм Вошберн наголосив:
"Ми їздимо на автомобілях з початку 1900-х років, але це не означає, що ми перестали їх удосконалювати. У 1970-х і 1980-х роках у твердопаливні реактивні двигуни вкладалися значні кошти, але сьогодні ми робимо їх сучасним рушієм для автопарку".
У деяких звітах йдеться про те, що реактивні двигуни створюють тягу лише тоді, коли апарат рухається. Зазначається, що реактивні двигуни не можуть створювати тягу, коли двигун нерухомий.
"Оскільки реактивний двигун не може створювати статичну тягу, то для розгону ракети до швидкості, на якій вона почне створювати тягу, необхідно використовувати якусь іншу силову установку. Згідно з деякими попередніми експериментами, чим вища швидкість транспортного засобу, тим краще працює реактивний двигун, поки аеродинамічні втрати не стають домінуючим фактором", - підсумували в Interesting Engineering.

