Tesla не змогла зареєструвати нові торгові марки для свого роботаксі
Tesla не змогла зареєструвати нові торгові марки для свого роботаксі

Tesla не змогла зареєструвати нові торгові марки для свого роботаксі

Роботаксі Tesla залишилося без назви

Компанія Tesla наразі має проблеми з реєстрацією нових торгових марок, які вона планувала використовувати у своєму майбутньому сервісі автономних перевезень. Заявки на торгові знаки "Robotaxi" та "Cybercab", подані восени 2024 року, зіткнулися з серйозними юридичними перешкодами, що ставить під сумнів використання цих назв у комерційному обігу, повідомляє 24 Канал з посиланням на TechCrunch.

Зокрема, Відомство з патентів і торгових марок США (USPTO) відхилило одну з заявок Tesla на марку "Robotaxi", вказавши, що цей термін є "суто описовим" і загальновживаним для подібних товарів та послуг. Експерт організації зазначив, що термін "роботаксі" вже використовується іншими компаніями – наприклад, Zoox, дочірньою компанією Amazon. Це унеможливлює його реєстрацію як унікальної торговельної марки. Також у висновку йдеться, що подібні слова, як-от "ROBO", "ROBOT" або "ROBOTIC", часто зустрічаються в рекламі автономних транспортних засобів.

Відмова ще не є остаточною – Tesla має три місяці, щоб подати обґрунтовану відповідь із доказами та аргументами на користь своєї заявки. Від компанії очікують подання рекламних матеріалів, брошур, інструкцій і скріншотів з вебсайту, які демонструють фактичне використання терміна. Якщо компанія не надасть цих матеріалів, заявку буде остаточно відхилено.

Інша заявка Tesla на ту ж саму марку "Robotaxi", яка стосується вже безпосередньо послуг із перевезень – зокрема, організації спільних поїздок, оренди транспортних засобів або їх координації – усе ще перебуває на розгляді, як і подані того ж дня заявки на термін "Robobus".

Ще однією проблемною заявкою стала спроба зареєструвати торгівельну марку "Cybercab" – назву, яку Tesla використала для свого нового електромобіля без керма й педалей, створеного спеціально для сервісу безпілотних таксі. У цьому випадку USPTO призупинило розгляд через конфлікти з іншими схожими заявками, зокрема з боку компаній, які вже використовують або планують використовувати схожі назви з коренем "Cyber", наприклад, у продуктах, пов’язаних із аксесуарами для Cybertruck.

Всі ці заявки були подані 10 жовтня 2024 року – того ж дня, коли Tesla офіційно презентувала Cybercab і озвучила плани на власний сервіс автономних поїздок під час заходу під назвою "Ми, робот".

На тлі фінансових проблем, падіння продажів, бойкоту компанії, а також технічних і юридичних викликів запуск автономного сервісу Tesla тепер виглядає ще складнішим і проблемним. Ці труднощі з реєстрацією назв, хай і не критичні, додають нових бар'єрів на цьому шляху.

Теги по теме
Tesla Техно Гаджеты
Источник материала
loader