Торговельні мережі Німеччини розгорнули цінову війну
Торговельні мережі Німеччини розгорнули цінову війну

Торговельні мережі Німеччини розгорнули цінову війну

Торговельні мережі Німеччини розгорнули цінову війну

Мережі роздрібної торгівлі у Німеччині розпочали боротьбу за звання цінового лідера.

Після того як наприкінці травня Lidl оголосила про «наймасштабніше зниження цін в історії» в Німеччині, конкуренти Aldi Nord та Aldi Süd відповіли рішучою контратакою, повідомляє TradeMaster.UA.

Зазначається, що Lidl заявила про зниження до 35% цін на 500 товарів. Ритейлер проголосив себе «ціновим переможцем», стверджуючи, що його ціни на 5% нижчі, ніж у Aldi. Цей хід став несподіванкою для конкурентів — передусім для Aldi, яка традиційно вважає себе головним ціновим гравцем у країні.

«Для нас цінове лідерство — це не короткострокова кампанія, а фундаментальний принцип», — заявив виконавчий директор Aldi Фелікс Роттманн.

Тому Aldi оголосила про зниження цін на близько 100 найменувань, зокрема рибні палички, миючі засоби, заморожену піцу, сир, морозиво та картоплю фрі. На відміну від Lidl, Aldi опублікувала повний перелік товарів зі зниженими цінами.

Ця битва між двома гігантами вже змусила інші мережі — Edeka, Rewe та навіть Kaufland (дочірню компанію Lidl) — приєднатися до перегонів і оголосити про зниження цін.

Источник материала
loader
loader