"Я краще зламаю", – Хідео Кодзіма заявив, що не хоче передавати своє ігрове спадкоємство
"Я краще зламаю", – Хідео Кодзіма заявив, що не хоче передавати своє ігрове спадкоємство

"Я краще зламаю", – Хідео Кодзіма заявив, що не хоче передавати своє ігрове спадкоємство

Легендарний геймдизайнер Хідео Кодзіма не збирається залишати після себе "спадкоємця" – навіть у межах власної студії Kojima Productions. Про це він розповів у новому інтерв’ю журналу GQ.

Під час розмови з журналістом, дизайнер відверто поділився думками про свою кар’єру, старіння, фільми та смерть.

"Я не збираюся нікому передавати естафетну паличку. Я краще зламаю її", – відповів Кодзіма на питання щодо творчого спадкоємця.

За його словами, копіювати його підхід до створення ігор – шлях у нікуди. Якщо змусити студію працювати так, як працює він сам, вона просто закриється. Натомість Кодзіма хоче, щоб майбутні розробники надихалися його роботами, а не відтворювали їх.

Зараз, за словами геймдизайнера, він регулярно отримує листи від людей, які почали робити власні ігри саме під впливом його творчості – і вважає це найкращим визнанням свого внеску в індустрію.

У розмові з журналістами Кодзіма також зізнався, що хоче зняти фільм після завершення роботи над проєктом Physint. Він побоюється, що згодом просто буде надто старим для цього. Попри вік, розробник почувається так, ніби йому знову менше 30: діти вже виросли, і тепер він повністю присвячує себе роботі.

Источник материала
loader
loader