Клієнти американської торгівельной мережі UNFI не отримують свої харчі через кібератаку
Клієнти американської торгівельной мережі UNFI не отримують свої харчі через кібератаку

Клієнти американської торгівельной мережі UNFI не отримують свої харчі через кібератаку

Американський гігант дистрибуції продуктів харчування United Natural Foods (UNFI) заявив, що працює над відновленням своїх можливостей після кібератаки минулого тижня, яка продовжує порушувати ланцюг постачання продуктів харчування.

У звіті про прибутки за третій квартал UNFI заявила , що «старанно долає наслідки кіберінциденту», що було підтверджено в понеділок. Компанія «допомагає нашим клієнтам короткостроковими рішеннями, де це можливо», – сказав у підготовленому коментарі головний виконавчий директор UNFI Сенді Дуглас.

Під час телефонної конференції компанії після оприлюднення результатів Дуглас заявив, що UNFI «продовжує безпечно повертати наші системи в онлайн-режим і відновлювати широке обслуговування клієнтів якомога швидше».

Компанія, яка є основним дистриб'ютором Whole Foods, що належить Amazon, і постачає понад 250 000 продуктів харчування, включаючи заморожені товари, повідомила в понеділок , що виявила несанкціонований доступ до своїх ІТ-систем. У вівторок під час телефонної розмови у Дугласі повідомили, що з того часу компанія відключила всю свою мережу.

Компанія не описала характер кібератаки, але заявила, що вторгнення спричиняє постійні перебої в її діяльності, зокрема у здатності виконувати та розповсюджувати замовлення клієнтів.

Під час телефонної розмови Дуглас повідомив інвесторам, що компанія здійснює постачання клієнтам «в обмеженому обсязі».

Один клієнт UNFI розповів TechCrunch, що цього тижня вони випробовують новий продукт у магазинах Whole Foods, але сказав, що більша частина їхнього постачання не була доставлена. Клієнт сказав, що він нічого не чув ні від UNFI, ні від Whole Foods про ці збої. 

TechCrunch отримав окремі повідомлення про зменшення кількості товарів на полицях або порожні полиці в деяких магазинах, постраждалих від збоїв у UNFI, але наразі незрозуміло, чи це пов'язано з кібератакою, чи з іншими проблемами в ланцюжку постачання. Значний вплив на продуктові магазини та їхніх клієнтів у реальному світі може проявитися лише наприкінці цього тижня.

Whole Foods не відповів на запит TechCrunch про коментар. Reuters посилався на речника Whole Foods , який сказав, що роздрібний гігант «працює над тим, щоб якомога швидше поповнити наші полиці», і передав додаткові запитання до UNFI.

Незрозуміло, скільки UNFI витратив на кібербезпеку, а також хто зрештою відповідає за кібербезпеку в компанії. 

Речник UNFI не відповів на запит про коментар, коли з ним зв'язався TechCrunch у вівторок.

Згідно з перевірками TechCrunch, значна частина зовнішніх систем UNFI не працює в мережі, включаючи веб-системи, що використовуються постачальниками та клієнтами, а також VPN-продукти компанії.

UNFI повідомила про чистий обсяг продажів у розмірі 8,1 мільярда доларів за квартал, що закінчився 3 травня 2025 року. Компанія заявила, що очікує повідомити про збитки за чистим прибутком та прибутком на акцію у своєму прогнозі на 2025 рік після завершення контракту з мережею продуктових магазинів, що працює на північному сході США, але наразі не коригує свій прогноз через «постійну оцінку» кібератаки.

Источник материала
loader
loader